sıcaklık göstergesi sıcak tutturulmuş

1994-1997 Honda Accord

5. nesil Honda Accord coupe, sedan ve wagon için onarım kılavuzları ve destek.



kırık bir kapı nasıl düzeltilir

İtibar: 23



Yayınlanan: 09/19/2016



arabayı çalıştırırken sıcaklık. gösterge kırmızı sıcakta atlıyor .... Arabayı en fazla 15 dakikadır kullanıyorum. Arabanın aşırı ısınabileceğini düşünmenin bir yolu, ancak şu ana kadar bu kısa mesafelerde araba normal görünüyor.



Yorumlar:

Merhaba, Soğutma sıvısı deposundaki soğutma sıvısı seviyesini kontrol ettiniz mi?

09/19/2016 tarafından Jayeff



Evet, soğutma suyu seviyesi iyi! Sıcaklık. Arabayı soğuk çalıştırdığım anda gösterge kırmızı sıcak veya sabitlenmiş durumda. Ve ... yakl. 15 dakika. yerel olarak kullanıldığında, motor aşırı ısınmış görünmüyor. bu yüzden termostatın iyi çalıştığını varsayıyorum. Sıcaklık geldiğinde onu daha uzun veya daha uzağa sürmekten korkuyorum. gösterge kırmızı sıcak diyor.

09/20/2016 tarafından James

97 CL 3.0 ile aynı sorunu yaşıyorum. Triger kayışını, krank mili ve kam mili sensörlerini, termostatı, motor soğutma suyu sensörünü değiştirdi ve birkaç dakika çalıştıktan sonra hala pimleme sıcakken pimleme yapıyor. Bir ohm test cihazım olmadığı için sensörü bir ohm test cihazı ile kontrol etmedim (ki bir tane almam gerektiğini biliyorum). İçinizden biri ECU sensörünü de satın almamı öneriyor mu? Ayrıca, motor ısındıktan sonra fan açılmıyor. AC'yi açtığımda her iki fan da açılacak. Şu anda bir kaybım var. Lütfen yardım et! Lol

02/12/2019 tarafından Titus Bohanan

4 Cevap

Seçilen Çözüm

İtibar: 316.1k

Selam @yavbirah ,

Aşırı ısınma problemi yaşamadığınız için en olası neden, motor soğutma suyu sıcaklığı gönderme biriminin arızalı olmasıdır. Bu, doğrudan gösterge tablosu göstergesine bir sinyal gönderir. Yakında, motor yönetimine yardımcı olmak için ECU'ya bir sinyal gönderen başka bir soğutucu sıcaklık sensörü var. İstediğinizin sadece bir teli ve diğerinin iki teli olduğu için ikisi arasında kafanızı karıştırmamalısınız.

İşte iki sensörü gösteren bir resim. Tek telli siyah konektörün bağlantısının kesildiği soldaki, gösterge paneli göstergesine sensör gönderme birimidir, Sağdaki gri konektörü olan (ve parmaklarla tutulan) ECU sensörüdür.

Rakamların doğru olup olmadığından tam olarak emin değilim, ancak gönderen birimi test etmek için, tek telli siyah konektörün bağlantısını kesin ve bir DMM (Dijital Multimetre - Ohmmetre işlevi) kullanarak, gönderen birim terminali ile toprak (veya toprak - motor bloğu arasındaki direnci ölçün) topraklanacak). Soğuk bir motorda direnç yaklaşık 140 Ohm olmalıdır. Sıcak bir motorla 30-50 Ohm ölçmelidir. Soğuk bir motorla bu değeri ölçerseniz (veya kesinlikle 140 Ohm civarında değil), ünite arızalıdır ve değiştirilmesi gerekir.

Hızlı bir test, ucu gönderen birimden ayırmak, kontağı açmak ve sıcaklığı gözlemlemektir. ölçer. 'Sıfır' kaydederse, büyük olasılıkla gönderen birim arızalıdır. Bununla birlikte, yine de 'tam ölçekli' bir okuma kaydediyorsa, o zaman ya yanlış kabloyu kaldırmışsınızdır, kablolamada bir arıza vardır veya gösterge panelinde / sıcaklık göstergesinde bir arıza vardır

Not: Güvenlik bilincinde olun - üzerinde çalışacağınız zaman daima motoru KAPATIN

Yorumlar:

Teşekkür ederim Jayeff! Fotoğraf dahil teşhisiniz doğruydu. Bu sabah yeni bir sıcaklık gönderme ünitesi kurdum ve sıcaklık göstergesi şimdi düzgün çalışıyor. Yardımın için tekrar teşekkürler! James

24.09.2016 tarafından James

Hey, ısıtıcı evimden çıkarılırken sıcaklık ölçeri kırdım, bu yüzden dağıtıcı kapağını çıkardım, böylece sensöre ulaşıp değiştirmeye gittim ve sanırım mağazadaki adamlar neden bahsettiğimi bilmiyordu bu yüzden ona sansürlemek üzereyim ve o bana bir tane verdi ama doğru görünmüyordu arabaya koydum zaten şimdi arabam başlamıyor sorun ne sadece bir kızım ve üzerinde çalışıyorum kendi başıma ve öğrenmeye çalışıyorum ve istemiyorum && ^ & o kadar lütfen biri bana yardım etsin

05/06/2019 tarafından Nancy Diaz

İtibar: 316.1k

Merhaba @Titus Bohanan,

İşte bir bağlantı Bakım kitapçığı Soğutma sistemi bileşenlerinin nasıl test edileceğini ayrıntılarıyla anlatır, ör. sıcaklık gönderici ünitesi, fanlar vb.

Bunun tam yıl modeliniz için olmadığını anlıyorum (1998-2002 için, yıl modeliniz için bulamadım) ama umarım yine de işe yarar.

Radyatör fanlarıyla ilgili sorununuzla ilgili sorun giderme bölümü için s.10-19'a bakın.

Kılavuza göre, bir radyatör fan anahtarı A ve bir radyatör fan anahtarı B vardır ve belirtiler sahip olduğunuz şey olduğunda, radyatör fan anahtarı A için devrenin kontrol edilmesini önerir. her iki fan (radyatör ve kondansatör) motor soğutması için çalışmaz, ancak A / C açıkken çalışırlar.

Gönderen birimin iyi olup olmadığını kontrol etmek için soğutucu sıcaklığı gönderici test prosedürü için bkz. S.10-7.

Bir DMM'ye ihtiyacınız olacak (dijital multimetre) Testleri gerçekleştirmek için bir Voltmetre ve bir Ohmmetreye ihtiyaç olduğu için. Yeterli DMM'ler, daha büyük donanım mağazalarından yaklaşık 15-20 $ karşılığında edinilebilir. Bir DMM'yi nasıl kullanacağınızı bilmiyorsanız, anlamanız ve kullanmanız daha kolay olması için iyi bir kullanıcı kılavuzu (bazıları üzücüdür) ile birlikte gelen bir DMM edinin. Bir DMM'nin nasıl kullanılacağını zaten biliyorsanız, özür dileriz.

Servis kılavuzunu okumayı kolaylaştırmak için dosyayı bilgisayarınıza indirin. İndirme bağlantısı, Belge sayfasının altında,% 100 Yakınlaştır yazan yerin sağındadır.

Yorumlar:

Bunun için çok teşekkür ederim !! Güvenlik duvarında bulunan üst ısıtıcı hortumunu çıkararak son bir kez havasını almayı deneyeceğim. Bu sorunu çözmezse sensörleri test edeceğim. Çok teşekkür ederim!!!

03/12/2019 tarafından Titus Bohanan

İtibar: 1

Benzer bir problemim var:

soğuk çalıştırma üzerine gösterge paneli 1 veya 2 saniye içinde tam kırmızıya döner.

Tek telli soğutma sıvısı sensörünün bağlantısını keserken ve ön paneldeki araç göstergesini başlatırken sıfırda kalır.

Bununla birlikte, yeni sensörle değiştirirken, ön paneldeki gösterge başlangıçta tam kırmızıya döner, bu durum karşısında çok şaşırır.

(mümkün değil araç kırmızı sıcak henüz soğuk çalıştırmada)

Bu yeni sensör:

Başka nelerin kontrol edilebileceğini merak ederken, bu soğutma suyu sıcaklık sensörü işlerin sırasının sonunda gibi görünüyor. Bu gösterge göstergesini besleyen başka bir şey yok, değil mi?

Yorumlar:

@yavbirah Sensör sorun değilse, gösterge bir sonraki muhtemel suçlunuzdur. Bununla birlikte, sensörün bir topraklama kablosu varsa, önce toprağı kontrol edin, çünkü hatalı bir toprak buna neden olabilir, ancak sensör resim tarafından metal olduğu için muhtemelen kendi kendine topraklanır

07/22/2018 tarafından Jimfixer

Selam @yavbirah ,

Uç bağlı değilken gösterge sıfırda kalırsa, yeni sensörü bir Ohmmetre ile kontrol edin.

Sensörün gövdesi ile sensör konektör etiketi arasındaki sensörün direnci, soğukken ~ 140 Ohm olmalıdır. (bunu motorun dışında yapabilirsiniz)

Soğukken ~ 30-50 Ohm veya hatta s / c (kısa devre) okursa, sensör arızalıdır.

Ayrıca, bir imalat hatası nedeniyle sensörün pirinç gövdesi ile 'gümüş konektör etiketi arasında görünür bir bağlantı olmadığını da kontrol edebilirsiniz. Resminizden, orada bir yalıtkan (kahverengi halka) var. İsterseniz büyüteç kullanın. Tek gereken küçük bir metal parçası -)

Okumalar soğukken 140 Ohm veya s / c veya 30-50 Ohm değilse, doğru parçaya sahip olduğunuzu kontrol edin.

07/22/2018 tarafından Jayeff

Hala takılıyken yeni sensör için okuma 0,57 gibi görünüyor, bunun okumayı etkilemeyeceğini düşünüyorum. Burs için yakından incelemek için yarın çıkaracağım. Ayrıca belki de sayacı yanlış okuyorum, bu 2k olarak ayarladığımda, 20k olarak ayarladığımda hala aynı. Yani bu .57, kabaca yarım ohm olduğu anlamına mı geliyor? Veya .57, 57ohm veya 570 ohm anlamına mı geliyor, çünkü aralık 2k olarak ayarlandı, ohm metreyi nasıl okuyacağımı google'da bulmaya çalışıyorum, ancak neden 2k 20k yerine 1k 10k olmadığını ve Ekrandaki numara hala ohm'dur veya mevcut ayarın bir oranıdır. Sayacı sadece 200 olarak ayarladığımda, elektrotları sensöre bağlarken sadece 1 okuyor, tahminimce sayaç bu ayarda yeterince hassas değil.

Eski parçayı test ettiğimde, ohm ölçer 2k olarak ayarlandığında .610 ve 20k olarak ayarlandığında 0.61 okuyor, bu yüzden bunun bir ohm'dan daha az okumam gerektiği anlamına geldiğine inanıyorum.

Belki de sahte bir rolüm var. Ohm ölçerimi yarın Napa'ya getireceğim.

07/22/2018 tarafından levi

Selam @yavbirah ,

.570 Ohm, 2 K ohm ölçeğinde 570 Ohm'dur, ancak Ohmmetre tipine bağlı olarak 20 K Ohm ölçeğinde 0,05 (muhtemelen 0,06) okumalıdır. (aşağıdaki bağlantıya bakın)

610 Ohm'un eski kısmı için okumalarınız, öğrendiklerime göre çok yüksek. Okumalar,

Seçilen Çözüm

. Bu, yukarıda gösterildiği gibi aynı araç markası ve yılı modeli için ise geçerlidir. Öyleyse bu ölçümü tekrar kontrol edin.

Ayrıca, sayaç uçlarını birlikte bağladığınızda sayacınızın ne okuduğunu kontrol edin, 200'de 00.0 Ohm, 2K'da .000 ve 20K Ohm aralıklarında 0.00 okumalıdır. Uçlar arasındaki s / c bağlantısının ne kadar iyi olduğuna bağlı olarak muhtemelen 00.3 ila 00.9 arasında okuyabilir ve 200 ölçeğinde olduğunda değişebilir. Metal probların oksitlenmesi devreye biraz direnç getirebilir. Stabilize olana kadar lead'in test problarını birbirine sürdüğünüzde okuma değişikliğini fark edeceksiniz.

Ölçeğin değiştirilmesi yalnızca okumaları biraz farklı yorumlamanız gerektiği anlamına gelir. Ölçüm cihazı test ettiğiniz şeye bağlandığında okuma 1 gösteriyorsa, direnci ya ölçek setinin üzerindedir ya da o / c'dir (açık devre) ve her ölçekte 1 gösterecektir. (Ölçüm cihazı Ohm olarak ayarlandığında ve test uçları hiçbir şeye, yani bir o / c'ye bağlı olmadığında da 1 göstermelidir.)

Direnç 570 Ohm olsaydı, sayaç 200 Ohm ölçeğinde olsaydı, seçilen ölçeğin maksimum okumasının üzerinde olduğunu, ancak 2K Ohm'da ise ölçerde 0,570 ve 20 K'da 0,57 olsaydı, seçilen ölçeğin maksimum okumasının üzerinde olduğunu gösterir. Ohm ölçeği. Oysa 57 Ohm olsaydı, 200 Ohm ölçeğinde 57.0 ve 2 K Ohm ölçeğinde .057 ve 20 K Ohm ölçeğinde 0.05 (muhtemelen 0.06'ya değişir) gösterecekti.

Tersine, 5,7 Ohm olsaydı, 200 ölçeğinde 5,70, 2K Ohm için 0,005 ve 20 K ohm ölçeğinde muhtemelen 0,00 okuyacaktı ve 0,57 Ohm olsaydı, büyük olasılıkla 200 Ohm'da 00,5 (ve değişen) okuyacaktı. ölçek ve muhtemelen 2K Ohm için .000 ve 20 K Ohm ölçeklerinde 0.00, çünkü bu ölçeklerde düşük ölçümler için ölçüm yeterince doğru değildir.

Direnci okumanın en iyi yolu, en yüksek ölçekte başlamak ve en doğru okumayı elde edene kadar aşağı kaydırmaktır; bu, ne olması gerektiği konusunda iyi bir fikriniz yoksa, genellikle '1' gösterenin üstündedir. 2K ölçeğinde .574, 0.57'den daha doğrudur, 20K ölçeğinde gösterilecek tek şey budur -)

Umarım bu biraz mantıklıdır.

Yukarıdakiler, okumaları göstermek için 3,5 basamaklı bir ekran olarak bilinen, düşük uçlu ancak yeterli DMM'ler (Dijital Multimetreler) için olağan yoldur, ancak ölçüm cihazları için farklı olabilir. farklı ekran çözünürlükleri . Sayaç için kullanıcı talimatlarınız varsa, Ohm okumaları için ayrı ölçeklerin nasıl görüntülendiğini belirtmelidir.

Ayrıca, sensöre giden ucun çok uzağa itilmediğini ve konektör tırnağı üzerinden sensör gövdesine köprü yapıp yapmadığını, böylece toprağa kısa devre yapıp göstergenin yüksek sıcaklık okumasına neden olup olmadığını kontrol edin.

07/22/2018 tarafından Jayeff

İtibar: 1

Yanlış, ölçüm kümenizi 1 termostat muhafazasında 2 baş ucunda ve 1 motorun arkasında başın altında etkileyebilecek toplam üç sensör var tüm sensörler ECM ile doğrudan temas halindedir, bu yüzden eğer öyleyse mandallar soğukta sonra önce termostat gövdesindekini kontrol ederdim, göndericiye kötü bir zemin veriyor olabilir

Yorumlar:

98 anlaşmam var ve yirmi dakika çalışmasına izin verdim, pil ışığı, motor ışığı ve tüm kapı ışıkları açık olduğunu söyledi, araba asla ısınmadı, kapandı ve tekrar açıldı ve ışıklar söndü ve 5 mil kadar daldıktan sonra araba ısınmaya başladı. Bu ne olabilir?

02/24/2019 tarafından Sandovalforlife

Benzer bir sorunu olan 97 Audi A4'üm var. Yakıt göstergesi ve hız sayacı çalışmıyor. Sorun ne olabilir lütfen.

02/08/2019 tarafından Ishaya Konet Akai

James