Başlatma sırasında 'kritik yazılım güncellemesi gerekli' ekranında takılı kaldı

MacBook Pro 15 'Dokunmatik Çubuk 2017

Model Numarası A1707. Haziran 2017'de piyasaya sürülen bu MacBook Pro, 2.8 GHz'e kadar dört çekirdekli Intel Core i7 işlemciye kadar olan ve 3.8 GHz'e kadar Turbo Boost ile Kaby Lake işlemcilere sahiptir.



İtibar: 73



Yayınlanan: 10/29/2019



MBP'm açılmıyor.



Bu, yeni macOS Catalina'yı kullandıktan birkaç gün sonra başıma geldi. Açtığımda, kritik bir güncellemenin gerekli olduğunu söylüyor, ancak yüklemeye çalıştığımda bir hata oluştuğunu söylüyor.

Wifi, kişisel erişim noktası ve LAN adaptörü ile güncellemeyi denedim ama aynı ekranı görüyorum. Ayrıca temiz yüklemeyi ve boş diskle (komut + R) denedim ama aynı ekranı gösteriyor. Ayrıca fabrika işletim sistemi yüklemesini denedim (shift seçenek komutu R), ancak işletim sistemini indirdikten sonra başarısız oluyor. NVRAM ve SMC sıfırlama yardımcı olmuyor.

Ancak, Mac'imi güvenli önyükleme modundan kullanabiliyorum ancak dokunmatik çubuk, klavye arka ışığı ve ses güvenli modda çalışmıyor. Mac'imi taşınabilir usb windows sürücüsünden de kullanabilirim ancak yine dokunmatik çubuk, klavye arka ışığı ve ses çalışmıyor (kritik yazılım olayı gerçekleşmeden önce aynı usb sürücüden çalışmak için kullanılan her şey).



İnternet, dokunmatik çubuk birimiyle bir şeyler yapması gerektiğini söylüyor, ancak daha önce herhangi bir sorun yaşamadım. Dokunmatik çubuğu değiştirmenin sorunu çözeceğini düşünüyor musunuz?

Resmi Engelle' alt=

Yorumlar:

Catalina'ya yükselttikten sonra aynı sorunu yaşamaya başladım. Tüm harici USBC çevre birimlerini çıkarırsam, sorun çıkmaz. Daha sonra çevre birimlerini başlattıktan sonra bağlayabilirim. Bunlar takılıyken uyumasına izin verirsem, çöküyor ve yukarıda açıklanan posterdeki gibi hata mesajını alıyor. Devam edecek.

05/11/2019 tarafından Çöpçü

Bununla ilgili herhangi bir güncelleme var mı?

02/01/2020 tarafından Mike

Hayır, hala aynı sorunu yaşıyorum. Sonunda yeni bir MBP satın aldım.

Dokunmatik çubuk denetleyicisini değiştirmek yardımcı olmadı, kartı, bağlantısı kesilen her şeyle (bağlantısı kesilmiş ekran, dokunmatik çubuk, güç düğmesi, izleme paneli vb.) Yalnızca pil bağlı ve harici bir ekranla test ettim. Hala aynı ekrana açılıyor, tahminimce sorun anakartın kendisinde.

02/01/2020 tarafından David

@dzavoo - Sisteme baktınız mı? Ne dediklerini görmek için Apple Store'a getirdin mi? Catalina'nın tuğla kaplama sistemlerini yükseltmesiyle ilgili bazı konuşmalar oldu.

02/02/2020 tarafından Ve

@danj Ermenistan'da resmi bir elma mağazamızın olmadığı bir yerde yaşıyorum, ancak elma ile otomatikleştirilmiş onarım merkezimiz var. Onarım merkezi temelde benim yaptığımla aynı şeyi yaptı (Mojave ve sierra dahil olmak üzere macOS'un farklı sürümlerini yükleyerek) ve sorunun dokunmatik çubuk biriminde olduğunu ve çözümün üst kasayı (tüm üst kasayı pille değiştiriyor olabileceğini söylediler) ve klavye vb.) 800-900 $ için. Tabii bunu yapmayı kabul etmedim çünkü sorunun anakartta olduğunu düşünüyorum.

02/02/2020 tarafından David

15 Cevap

Seçilen Çözüm

İtibar: 409k

Bu noktada, sürücüyü silmeniz ve işletim sisteminizi harici bir işletim sistemi yükleyici sürücüsünden yeniden yüklemeniz gerekir.

Önce sürücünüzden önemli olan her şeyi yedekleyin (TimeMachine)

Daha sonra başka bir Mac sistemi kullanarak önyüklenebilir bir işletim sistemi yükleyicisi oluşturun, Catalina hala biraz hatalı olduğu için şahsen Mojave ile şimdilik sadık kalacağım! Her durumda, her ikisinin de nasıl oluşturulacağı aşağıda açıklanmıştır:

Sisteminizi yeniden başlatın ve ardından Opsiyon Başlangıç ​​Yöneticisine girmek için USB-C yükleyici sürücüsünü seçin. Başladıktan sonra menüye gidin ve Disk İzlencesi'ni seçin ve ardından tüm bölümleri silin, ardından sürücüyü tek bir GUID APFS bölümü olarak yeniden biçimlendirin.

Referans: Mac başlangıç ​​tuşu kombinasyonları

Şimdi Disk İzlencesi'nden çıkın ve işini yapmasına izin veren işletim sistemi yükleyicisini başlatın! Sisteminiz birkaç kez yeniden başlatılacak ve ekran da kararacak, bu yüzden paniğe kapılmayın !!

Birkaç saat içinde sisteminizin işletim sistemi kurulumunu bitirmiş olması gerekir. Şimdi başka bir şey yapmadan önce gerekli tüm güncellemeleri uygulayın. Yine, yüklediğiniz macOS'a bağlı olarak Apple sistem aygıt yazılımını birkaç kez güncellediğinden sisteminiz yeniden başlatılacaktır.

İşe yaradı mı?

Yorumlar:

Çok teşekkür ederim! Bunu deneyeceğim ve ilerlemem hakkında sana bilgi vereceğim

30/10/2019 tarafından David

GÜNCELLEME: Hem Mojave hem de Catalina'yı yüklemeyi denedim, Mojave'yi yüklemeye çalıştığımda bir hata gösteriyor, ancak Catalina başarıyla yükleniyor ancak başlatma sırasında aynı hatayı gösteriyor. Sanırım donanım sorunum var :(

01/11/2019 tarafından David

@dzavoo - Biçimlendirme veya yükleme sırasında Mojave ile aldığınız hata mesajı neydi?

Bir Apple Store'u ziyaret etme zamanı! Lütfen size ne söylediklerini bize bildirin.

01/11/2019 tarafından Ve

@ve Bir sorum var.

Bu yüzden olası her yazılım düzeltmesini denedim (nvram / SMC sıfırlama, usb cihazdan ve internet kurtarma işleminden farklı macOS sürümünü yeniden yükledim, ayrıca önyüklenebilir macOS ssd'den önyüklemeyi denedim vb.) Ve her şey tam olarak aynı ekranı gösteriyor.

Ayrıca anakarttaki her şeyi (bağlantısı kesilmiş ekran, dokunmatik çubuk, güç düğmesi, izleme paneli vb.) Yalnızca bataryaya bağlı ve harici bir ekrandan çıkarmaya çalıştım. ve hala aynı ekrana sahip. Bu, sorunun anakartta% 100 olduğu anlamına mı geliyor?

Dokunmatik çubuk denetleyici kablosunu da değiştirmeyi denedim (dokunmatik çubuk biriminin tamamı değil, sadece bağlantı kablosu) sizce yeni bir anakart satın almadan önce dokunmatik çubuğu tamamen değiştirmem gerekir mi? veya anakartla% 100'dür.

02/01/2020 tarafından David

Evet, mantık kartı arızanız var.

SSD'yi değiştirebileceğiniz eski modellerin ve hatta RAM'in yerini alabileceğiniz daha eski modellerin aksine, bu serinin hem lehimlediği!

02/01/2020 tarafından Ve

İtibar: 25

Yapmıyorum .... bunu gönderdikten birkaç saat sonra, 2017 MacBook Pro 15 (A1707) cihazım gayet iyi açıldı ve dokunmatik çubuk tekrar çalışıyordu. Bu, 3 gün boyunca kafamı masaya vurup bir yolunu bulmaya çalıştıktan sonra. MacOS 10.15.3 güncellemesinin bununla bir ilgisi olduğunu düşünüyorum, çünkü yeni çıktı ve sistemim Güvenli Moddayken güncellendi.

Bunun nedenini öldüren şeyin, tüm sürücüyü silmem olduğunu biliyorum (dokunmatik çubuk için özel olarak ayrılan bölüm de dahil olmak üzere tüm bölümler). Bunu yapana ve ardından işletim sistemini yeniden kurana kadar mükemmel çalıştı. Neden sordun bunu yaptım? Bu MBP'yi Facebook'taki birinden yeni satın aldım ve tamamen temiz bir sayfadan başladığımdan emin olmak istedim.

Çevrimiçi okuduğum her şey, MBP'lerdeki tüm bölümleri dokunmatik çubukla silmemeniz gerektiğini, yalnızca ana işletim sistemi bölümünü silmeniz gerektiğini söylüyor. Bu, bir donanım sorunu değil, tamamen bir yazılım sorunu gibi kokuyor. Özellikle benimki iyi olduğu için, tüm bölümleri bombalayana kadar. Ayrıca bu site, sorunu oluşturmak için potansiyel olarak ne yaptığıma dair bana çok fazla fikir verdi. Yazarın 6. denemesine bakın (İş Akışı 6):

The Untouchables - Apple Touch Bar MacBook Profesyonelleri için Yeni İşletim Sistemi Aktivasyonu

Yorumlar:

Touch bar sensörlerini kontrol ettim ve hem sağ hem de soldaki sensörler iyi çalışıyor. Ssd'nin tamamını sildiğimde touchbar gittiğinde aynı hikayeyi yaşadım. İlk başta kritik yazılım güncellemesi, Mac'imin içine girmeyi yasaklıyordu ama bir şekilde çözüldü. Bu ürün yazılımı güncellemesi için her şeyi denedim ama hiçbir şey bunu canlandıramadı. Kontrol şeridi hizmeti de yoktur. Touchbar'ı çalıştıran yazılımın, MBP'mde (1707) touch bar olmadığını düşündüğü için kurulum sırasında yüklenmediğini düşünüyorum. Mac'ime kontrol stripbar servislerini kurmanın bir yolu olup olmadığını birisi bana söyleyebilir mi?

02/11/2020 tarafından Çalışma Upal

İtibar: 13

Hey Millet,

Ben tam olarak aynı problem vardı. Ben öyle yaptım. Bilgisayarımı nadiren kapattım, bu sefer biraz dinleneceğimi düşündüm. Hem Samsung SSD hem de WD MyBook Duo'yu USB C bağlantı noktalarına taktım. Hiç endişelenmeden SSD ile başlatmış olmama rağmen, bu MyBook Duo ile ilk defa oldu. Açılış ekranında mesaj belirdi, kapat düğmesine bastım. Güvenli Önyükleme'de yeniden başlatıldı (Apple logosu yarıya kadar yüklenene kadar sola kaydırın, bırakın) Ana ekrana erişim sağlandı. Wifi devre dışı bırakıldı ve MyBook Duo'nun USB C'den çıkarılması. Yeniden başlat düğmesine bastığınızda endişelenmenize gerek kalmadı. Sanırım buradaki suçlu harici hdd olabilir. Bunun herkes için bir düzeltme olduğunu söylemiyorum, ancak benzer bir sorun yaşıyorsanız ve USB C'ye daha önce hiç sahip olmadığınız bir şey taktıysanız, yaptığım süreci gözden geçirmeniz faydalı olabilir. .

Umarım birisi bunu yararlı bulur

Yorumlar:

Evet, aynı sorunu yaşıyordum ve çevre aygıtını USB-C bağlantı noktasından çıkardıktan sonra oturum açma ekranına yüklenebiliyordum.

07/08/2020 tarafından Lai Pau hafta

İtibar: 1

Dokunmatik çubuklu bir MBP 2017 için ekranı değiştirdim ve daha sonra bu sorunu alıyor, kurulumu temizle ve sonunda bu mesajı al, ekran kablosunu anakarttan çıkararak çözdüm, çünkü t1 yongası orijinal ekranı değil, sonra hdmi'de harici, kurulumumu bitirmek için kurulum şeyine ihtiyacım var. Bir kez yaptıktan sonra kablo lcd'sini tekrar taktım ve şimdi Mac normal çalışıyor, Sierra'yı da yükledim. En son osx değil

İtibar: 1

Tüm kurtarma yöntemlerini tükettikten sonra App Genius'a gittim. Hemen mantık panosunu değiştirmemi istiyorlar. Reddettim ve gönderinizi gördüm.

Önyüklenebilir Mojave yöntemi denendi.

Yeniden yüklemeden hemen sonra MacOS'ta önyükleme yapabilir. Dokunmatik çubuk çalışıyor.

Tüm sistem güncellemelerini yükledim (Catalina dışında) ve sistem güncellemelerini yüklerken otomatik olarak yeniden başlat, harika! Kritik yazılım güncellemelerini gerçekleştirin.

Yani yine bir döngü.

(2016 MBP dokunmatik çubuğun arka ışık arızasıyla karşılaşması nedeniyle ekranımı üçüncü taraf bir tamirci ile değiştirdim). Bunun ilgili olup olmadığından emin değilim.

-Ek güncelleme. 'Tekrar Deneyin' ve Apple logosunu gösterdikten sonra, Touch Bar yaklaşık 3 kez yanıp sönüyor / yanıp sönüyor. Her seferinde bir saniyeden az.

- Yönlendirici güvenlik duvarımı devre dışı bıraktım, geçersiz kılmadım.

Güncelleme (05/06/2020)

Ekran kablosunu çıkardığına dair TS'yi okuduktan sonra, ekranım artık orijinal olmadığı için aynısını yaptığımı anladım.

Sökmeden önce, bir SMC sıfırlaması yaptığımı ve Mac'imi televizyonuma bağladığımı anladım. Ve bir şekilde işe yarıyor! Bir kez yeniden başlattım ve açılmadan önce bir kez kapattım. Artık televizyona bağlantı gerekmiyor. Dokunmatik çubuk çalışıyor. Tuhaf.

(Görünüşe göre çok erken yazdım. MscOS Mojave'de 5 dakika, ekranın ortasından tuhaf bir şey çıktı ve tekrar önyükleme döngüsüne giriyor). Artık hiçbir şey çalışmıyor.

İtibar: 1

Kendi kendime düzeltmenin bir yolunu buldum.

Dokunmatik Çubuk Kontrol Paneli, Mantık Panosunun altındaki esnek bir kabloya takılı ve bir nedenden dolayı Dokunmatik Çubuk Denetleyici temiz bir kurulum nedeniyle kırılmış olabilir mi? Bu yüzden AliExpress'ten 8 € 'ya yeni bir tane aldım ve değiştirdim, değiştirilmesi çok kolay oldu. Yalnızca mantık panosunun kaldırılması gerekir, bunun için yeni bir Dokunmatik Çubuğa ihtiyacınız yoktur. Bundan sonra tek ihtiyacı olan, kablolu internet bağlantısıyla yeniden başlatma.

Yorumlar:

Merhaba, esnek kablonun değiştirilmesinin tüm mantık kartının çıkarılması gerektiğini mi söylüyorsunuz? Parmak izi kimliği sensörünü ve fanı da çıkarmam gerektiğine inanıyorum? (kılavuza göre karar verilir).

05/15/2020 tarafından Edward Eddy

Hayır, kaldırmanız gerekmez, sadece mantık tahtasından çıkarın. İkisi de arka çantaya vidalı

16.05.2020 tarafından Christopher Frölje

Anladım. Teşekkürler. Denemek için bir tane satın alacağım. Artık kalıcı olarak eğitim kampına giriyorum. Yoksa o sadece büyük bir tuğla ...

16.05.2020 tarafından Edward Eddy

Güvenli modda önyükleme yapabilir, WiFi'yi kapatabilir ve ardından normal şekilde yeniden başlatabilirsiniz. Bu, Touchbar dışındaki tüm işlevlerle normal kullanıcı hesabınıza erişmenizi sağlar.

Önemli olan, kapattığınızda veya beklemeye aldığınızda WiFi'nizi kapatmaktır.

17.05.2020 tarafından Christopher Frölje

Christopher: Bu sohbete kattığın bilgi için çok teşekkürler. Deneyimleriniz, kendi sorunumun kötü oturmuş bir fiş olup olmadığını merak etmeme neden oldu. Yeterince, bir haftadan uzun süren hayal kırıklığından sonra, Touchbar esnek kablosunu dikkatlice yeniden yerleştirdim ve önyükleme sırasında kısmen Touchbar aydınlandı ve birkaç dakika sonra önyükleme işlemi tamamlandı ve tamamen çalışan bir Macbook'um vardı. tekrar. Çok rahatlamış!

Bu hala beni Touch ID başarısız olan başka bir A1706 ile bırakıyor ...

GÜNCELLEME: Diğer A1706'yı da düzeltti! Bu iki sorun hakkında bu kadar az bilgi olması şaşırtıcı (Touch Bar ve Touch ID arızası). Var olan, bizim için erişilemeyen bir tür gizli T1 ürün yazılımına işaret ediyor. Ve belki bu biraz doğru, ancak her iki sorun da sonuçta burada bir son kullanıcı tarafından çözülebilirdi. Benim durumumda, Touch Bar sorunu, yeniden oturması gereken esnek kablo kadar basitti ve diğer Mac'in Touch ID / parmak izi sorunu, High Sierra'ya (ve muhtemelen daha önce bir SMC sıfırlaması) geri dönülerek çözüldü.

21.05.2020 tarafından Eric

İtibar: 1

Herkese selam,

Macbook pro 15 'A1707'deki entegre SSD bozuldu ve artık kullanılamıyor, bu yüzden Catalina'yı harici SSD'ye yükledim ve bu tür bir sorunla sıkışıp kaldım (Mac'iniz için kritik bir yazılım güncellemesi gerekiyor….).

Bu aygıt yazılımı güncellemelerini harici bir sürücüye yüklemek mümkün mü? … Hayır ise, dahili SSD'si bozuk bir cihaz artık kullanılamaz / çöp kutusu olmaz.

Yorumlar:

Donanımınız iyi durumda olmalı! Sorun, bir yazılım güncelleme hatasıdır. Daha sonra bunu düzeltmek için araçlara ihtiyaç duydukları için bir Apple Store'a giden yolu bulmanız gerekecek!

04/08/2020 tarafından Ve

İtibar: 1

Bu sorunun 'Çözüldü' olarak işaretlenmemesi gerektiğini kabul etmeliyim ve bence kesin sonuç - 'Evet, bir mantık panosu arızanız var' - sunulan gerçeklerle haklı gösterilmiyor. Catalina yükseltmesi, OP'nin TouchBar'ını açıkça kırdı, bu 'net' etrafındaki diğer birçok yayında görülen bir nedensellik modeli. OP, çabalarında kapsamlıydı, bu yüzden bir sonraki mantıklı adım belki de Apple'a başvurmaktı, ancak bu, anakartın başarısız olduğunu kategorik olarak bilmekten çok farklı bir şey. Ayrıca, işaretlenen 'çözümünüz' hiçbir şeyi çözmedi.

Dokunma sorunları olan iki A1706 ünitem vardı. Bir haftadan fazla bir süredir her iki vudu ile mücadele ettim. Her iki makinede de bir donanım sorunu olduğuna veya en azından yalnızca Apple'ın çözebileceği bir EFI ürün yazılımı sorunu olduğuna gerçekten inanmaya başladım. Esnek kabloyu tekrar yerleştirdiğimde bunlardan biri canlandı. Diğeri yalnızca High Sierra'yı yeni yüklediğimde çözüldü. OP'nin sorunu daha çok bir yazılım sorunuydu.

Güncelleme (30.05.2020)

Aslında ilk makinemde de aynı sorun vardı - 'Kritik yazılım güncellemesi gerekiyor.' Bunları bir arada gruplandırdım çünkü TouchID sorunları morfolojik olarak aynı, yani erişilemeyen bellenim bozulması nedeniyle oluşturulan yanıltıcı, tanımlanmamış hata mesajları. Buradaki tartışmada kendi 'düzeltmemi' üç kez yayınladım, bu yüzden bu yeterli olmalı.

Yine de cevabımın ana noktasından kaçtınız, bu temel epistemolojiden biriydi. Bunun bir mantık kartı hatası olduğunu * bilmiyordunuz *. Öyle olduğuna * inandın * çünkü değişecek / yapacak ne kaldığını hayal edemiyordun. Bunda utanılacak bir şey yok - bir haftadan fazla sürekli denemenin ardından aynı noktaya ulaştım. Ancak burada, bu konuda küçük bir uzmanlığa sahip biri olarak, yazılımın Touch Bar'ı kırabildiğini ve kırdığını ve OP'nin olayların açıklamasının aynı şeyi gösterdiğini söylemek için katkıda bulunuyorum.

Apple daha iyi bir hata mesajı ve / veya düzeltmek için daha iyi yazılım araçları sağladıysa, daha fazla kişi bunu kendi kendine düzeltebilirdi. Herhangi bir şeyi rasgele bir 'mantık kurulu hatası' olarak gördüğümüzde insanlara kötülük yaparız, çünkü bu, bu web sitesinin ruhuna ve onun manifestosuna aykırı olan 'Kendin düzeltmeye çalışma' demekle aynı anlama gelir. kendi kendine onarım.

Yorumlar:

@meowbie - Eric! Kulübe katıl! Destekleyin Onarım Hakkı hareket!

Değerlendirmenize katılmıyorum. Mantık kartı arızası her zaman bir donanım sorunu anlamına gelmez! Eğer böyle düşündüysen özür dilerim.

Cevabınız bir cevap olarak değil, bir yorum olarak kayboldu! Sorunu ve çözümü net bir şekilde açıklayan bir cevap olarak yeni bir tane yazın! Ve eğer yapabilirsen neden!

Yaptığınız tek şey yan sıralarda oturmak, tabağa çıkma zamanı ve gerçeklerinizden emin olduğunuzda onu sıkıca dikmek! Yorum, sadece bunun bir cevap olmadığıdır! Soruları cevaplayan tek kişi ben olamam.

İtiraf etsem de cevabımı yorumumla güncellemeliydim Bir Apple Store'u ziyaret etme zamanı! Lütfen size ne söylediklerini bize bildirin. ' Sorunu Apple'a devretmemiz gerektiğinin açık olduğunu düşünüyorum!

30.05.2020 tarafından Ve

İtibar: 1

2017 MacBook Pro 15 ”cihazım, Catalina'ya güncelledikten sonra tam anlamıyla yok edildi. Touch Bar sorunu, bilgisayarın kritik yazılım güncelleme döngüsüne takılmasına neden oldu. Dizüstü bilgisayarımı yerel bir tamirciye götürdükten sonra, her şeyi denediler ve mantık kartını değiştirmeyi önerdiler. 1,5 yıl önce bu bilgisayar 3 bin dolar değerindeydi, şimdi tam bir çöp. Apple sorumlu tutulabilir mi? Düzeltmek için yapabileceğim başka bir şey var mı?

Yorumlar:

İşletim sisteminizi düzeltmek için gerekli araçlara sahip oldukları için bir Apple Store'a giden yolu bulmanız gerekecek.

04/08/2020 tarafından Ve

İtibar: 1

Yani bu konuyla 10-20 makinede mücadele ediyoruz. 15in 2016-17 Pro’lar ve sorunu gidermek için LCD hariç her şeyi denedik. Bir ünitede yepyeni bir Mantık Panosu ve Üst Kasa bulunur ve yine de kritik güncelleme hatası alır. Burada bir sürü kağıt ağırlığı var ..

Yorumlar:

Sadece EFI PERTITION'ı silin ve ardından yeniden başlatın. kritik yazılım güncellemesi hemen gelecektir. açık bir internete bağlanın (engelleme yok, şimdi bulmak zor, bir gündür). Boom....

17.11.2020 tarafından Çalışma Upal

İlk düşüncem, kurumsal güvenlik duvarınızın Touchbar ürün yazılımı indirmesini engelliyor olabileceğidir. Ünitelerden birini eve götürmeyi deneyin ve 'kritik yazılım güncellemesini' tamamlayıp tamamlayamayacağını görün.

17.11.2020 tarafından Eric

İtibar: 1

Touchbar'ın kendisi. Makineme pencereler kurdum ve Touch Bar'ı tanımadığı için kusursuz çalışıyor.

Mac'te kurtarma moduna, mac'ta güvenli modda önyükleme yapabilirim, ancak normal önyükleme başlar başlamaz dokunmatik çubuğun yanması gerekiyor ve bu, tüm bilgisayar yeniden başlatıldığında ve kritik mesaja gittiğinde. Bu sistemi hedef mod aracılığıyla başka bir Mac'e bile başlattım ve işletim sistemi iyi bir şekilde açılıyor.

Şimdilik bunu bir Windows / Linux yedekleme makinesi olarak kullanmayı planlıyorum.

İtibar: 1

06-01-2021'de benzer bir sorunla karşılaştım. Macbook pro'm touchbar ile 15 inç. Çok fazla araştırmadan sonra, mantık kartı değiştirme çözümünün apple tarafından sağlandığı ve birçoğu için garanti kapsamındaki dizüstü bilgisayarlarını değiştirdikleri birçok blogu okuyarak cesaretim kırıldı.

Ancak biraz araştırma yaptıktan sonra, sorunun en son katalina güncellemesiyle uyumlu olmayan dokunmatik çubuk güncellemesinde yattığı sonucuna varabilirim, bu nedenle dizüstü bilgisayar yeniden başlatıldığında, dokunmatik çubuk için firmwere bulamıyor.

Apple işletim sistemi güncellemelerinin bazılarının touchbar firmwere ile senkronize edilmediğine inanıyorum.Bu problemin nedeni budur.

Ve desteklenen firma yaması erişilebilir değil veya güncelleme için mevcut değil.

Yeniden başlatma sırasında Sol Shift Tuşuna basarak güvenli modda oturum açarak ve ardından apple hesabımda tekrar oturum açarak ve ardından dokunmatik çubuğumu tekrar etkinleştiren ve aynı zamanda bana vermeyen en son OS mac OS Big Sur sürüm 11.1'i yükleyerek bu sorunu çözdüm yeniden yükledikten sonra herhangi bir sorun.

Bu işletim sisteminin güncellenmiş Touchbar Firmwere ile geldiğine ve sorunun nasıl çözüldüğüne inanıyorum.

Umarım bu çözümü faydalı bulursunuz.

İtibar: 1

iphone 5'i nasıl sıfırlarsınız

Dokunmatik çubuğu, üst kasayı değiştirdim, yeni bir Ekran Aksamını test ettim ve en kötüsü, mantık kartını güncelleme hatasıyla bir tanesine bile değiştirdim. Hala güncelleme hatası alıyorum. Yerleşik depolamayı disk yardımcı programı aracılığıyla sildiğiniz zamanla ilgili tüm yazılımlar ve 'gizli' dokunmatik çubuk işletim sistemini siler.

İtibar: 1

Vay. Bu konu hala devam ediyor. Peki, MBP'm 2016 sonundaki A1706 ile ilgili en son haberler.

Her türlü eşyaya maruz kaldı ve Apple servis merkezine yapılan 2 seyahat, mantık kartı değişimi için yaklaşık 1 bin dolar teklif edildi.

Yazılımla ilgili her türlü sorun gidermeyi boşa çıkarmadan yoruldum.


Dokunmatik çubuğun yanabildiği yerde MBP'min MacOS'ta önyükleme yapma şansı% 1'dir. Bu, dokunmatik çubuğa güç veren bir kapasitör veya çip olduğunu düşünmeme neden oldu.

Yeni bir dokunmatik çubuk satın aldım ancak yanmadı.

Bu, arızalı kapasitör veya çipin mantık kartına takılı olduğu anlamına gelir. Yerel tamirhaneme gönderdim. Çipten birinin dokunmatik çubuğun yandığını doğruladılar. Çip değişimi için 200 $ teklif ettiler.

MBP'mi gönderdim ve birkaç gün içinde geri dönecek. Tekrar güncellenecek.

Singapur'dan Edward.

Yorumlar:

selam edward! macbookun şimdi nasıl?

28 Şubat tarafından çilek

İtibar: 1

Uhm, 2016 MBP'ye sahibim ve YILLARDIR bu 'hata' mesajını açıp kapıyorum. Dizüstü bilgisayar 3 günlükken bile aldım. Dizüstü bilgisayar tamamen Apple tarafından değiştirildi, bir zamanlar hala aynı kritik güncelleme ekranını alıyordu. Apple'ın, özellikle işletim sistemi için TÜM indirmelerin mevcut olduğu resmi destek Apple com web sitesinde listelenmeyen kritik bir güncellemeye neden sahip olduğunu bir düşünün. Şu an itibariyle .2 .3 .4 .5 ve birleşik güncellemeler dışında Catalina için güncelleme yok. Önceki işletim sistemlerinin hepsinde bazı güvenlik güncellemeleri mevcuttur. Ancak bu güncelleme neden orada listelenmiyor? Mevcut en yeni 10.15.5'in yeni kurulumundan ve kurulumundan sonra hala alıyorum. Apple'ın bir işletim sistemi güncellemesinin hemen ardından kritik bir güvenlik güncellemesine sahip olacağı hiç mantıklı değil. Apple olmadığı için, efi olarak da bilinen bellenimdeki kötü amaçlı yazılımın bir işaretidir. Bu tür kötü amaçlı yazılımlar hem iyi belgelenmiş hem de gerçektir ve en az 2016'dan beri piyasadadır.

Yorumlar:

Bunu çok kesin bir şekilde söylüyorsunuz, ancak yine de bu sorunu çok az anladığınız açıktır. 'Kritik güvenlik güncellemesi' aslında TouchBar ürün yazılımı yüklemesidir, çünkü TouchBar aslında kendi işletim sistemi ('EmbeddedOS') ile ayrı bir ARM tabanlı donanım parçasıdır. İndirme sürecini, kurulum sürecini veya ana makine ile TouchBar arasındaki mantık yolunu kesintiye uğratan her şey bu hatayı oluşturacaktır.

30.05.2020 tarafından Eric

İşletim sistemi güncelleyicisindeki aksaklık nedeniyle işletim sistemini düzeltmek için sihre sahip oldukları için bir Apple Store'u ziyaret etme zamanı.

04/08/2020 tarafından Ve

Sihir mantık tahtasını 1000 $ 'a değiştiriyor

10/09/2020 tarafından Vladimir Rostovtsev

@meowbie Kesinlikle haklısın.

02/11/2020 tarafından Çalışma Upal

David