iPhone 7 ana düğmesi ekran değiştirildikten sonra çalışmıyor

iPhone 7

16 Eylül 2016'da piyasaya çıktı. Model 1660, 1778 GSM veya CDMA / 32, 128 veya 256 GB / Gül altın, altın, gümüş, siyah ve simsiyah olarak mevcuttur.



İtibar: 455





Yayınlanan: 09/19/2016



iphone 7 ana düğmesi ekran değiştirildikten sonra çalışmıyor, yardım

Yorumlar:

Yalnızca üç gün önce piyasaya sürülen bir telefonun ekranını mı değiştirdiniz?



09/19/2016 tarafından Mayer

evet, aslında yaptım

09/19/2016 tarafından Albert

Aynı sorunu yaşıyorum, iki telefonu test ettik ve aynı sorun orijinal ekranı değiştirdikten sonra da oldu !!!!!!

09/20/2016 tarafından cihat

başlık gerçekten doğru mu, 'iPhone 7'

09/23/2016 tarafından Abdul Galib |

Bunu gerçekten nasıl hallettin?

09/23/2016 tarafından Gigabit87898

39 Cevap

Seçilen Çözüm

İtibar: 40.5k

Burada birçok soru ve birkaç cevap var. İşte onarım topluluğunu ölçtükten ve mağazamızda bazı ekran değişimlerini kendim yaptıktan sonra aldığım şey:

GERÇEK 1: ana düğme, düğmenin arka tarafında yerleşik bir yongaya sahiptir. Basit kelimeleri kullanmak için, bu çip, panonun onu tanımasını sağlayan anahtarı saklar. Bu nedenle, orijinal veya satış sonrası farklı bir ana sayfa düğmesi kullanırsanız, yönetim kurulu ana sayfa düğmesini tanımayacaktır.

Sonuç olarak, yerel olmayan ana düğme parmak izini tarayamayacak ve herhangi bir girişe tepki vermeyecektir. Telefon, ana sayfa düğmesi tamamen eksikmiş gibi davranacaktır. Ayrıca 'Dokunmatik Kimlik etkinleştirilemez' mesajı görünecektir. Bu durumda ana düğme işlevine sahip olmanın tek yolu, yardımcı dokunma yani sanal ekran ana düğmesinin kullanılmasıdır. Ve telefonu uyandırmanın tek yolu, güç düğmesini kullanmak veya uyandırmak için kaldırmaktır.

GERÇEK 2: Apple - ve yalnızca Apple'ın sahip olduğu bir Apple Store'da, ancak bunu yazarken bazı AASP'lerde görünmeye başlaması - ekranı ve ana düğmeyi değiştirebilir ve yeni ana sayfa düğmesini yeniden programlayabilir ve pano / telefonla eşleştirebilir. Üçüncü taraf bir tamir atölyesi veya DIYer onarım sırasında ana düğmeye zarar verirse veya sahibi onu bir şekilde kırarsa veya başarısız olursa, bu tarihte bir ana sayfa düğmesi işlevinin geri yüklenmesinin tek yolu, onu bir Apple Store'a veya aşağıdakilerden birine götürmektir. eşleştirme makinesini almaya başlayan AASP'ler.

GERÇEK 3: Apple, ekranların OEM veya satış sonrası parçalarla değiştirilmesini engellemek için hiçbir şey yapmadı. Ekranı değiştirir ve ana düğmeye zarar vermeden aktarırsanız, her şey normal şekilde çalışacaktır. Ancak ucuz parçaların kötü performans göstermesini bekleyin. Bu nedenle, saygın satıcılardan kaliteli parçalara yatırım yapın. Değiştirme ekranları şu açılardan Apple ekranlarına olabildiğince yakın olmalıdır: renk doğruluğu, arka ışık, dokunma, kuvvetli dokunma, dayanıklılık, çerçeve kaldırma, çerçeve sonlandırma.

GERÇEK 4: birçok yedek ekranda arızalı bir ana düğme ara bağlantı kablosu vardır. Ana ekran düğmesi orijinal ekranla çalışırken ancak değiştirme ekranı ile çalışmıyorsa, bu kötü bir ekrandır ve garanti etmeniz veya değiştirmeniz gerekir. Ve evet, bütün bir parti kusurlu olabilir.

Ancak bazen iPhone'u demonte ederken kırık ekrandaki ana düğme uzatma kablosuna zarar veriyorsunuz, ardından kötü bir yedek parça takmaya çalışıyorsunuz. Artık ana sayfa düğmesi ne eski ne de yeni ekranda çalışmıyor ve ana düğmenin kendisinin başarısız olduğunu varsayıyorsunuz. Şey, hayır, bazen olmadı.

GERÇEK 5: Ana sayfa düğmesine zarar verebilir ve özellikle ana düğme kablosunu yırtırsanız tüm işlevleri tamamen kaybedebilirsiniz. Bazı çok sabırlı insanlar parçaları birlikte çözüyor. Orijinal bozuk bir ekranı hasarlı ana düğmeyle birlikte takmayı ve bunları tam ekran aksamının değiştirilmesi ve eşleştirilmesi için bir Apple Store'a göndermeyi tercih ederim (bkz. GERÇEK 2). Apple'ın yeni ekranının maliyeti, bence kırık ana sayfa düğmesini tekrar bir araya getirmenin maliyeti ile karşılaştırılabilir.

GERÇEK 6: Bazı durumlarda, ana sayfa düğmesinde bulunan bir yonga (GERÇEK 1'dekinden farklı) zarar görür (özellikle ana sayfa düğmesinin bozuk ekrandan yeni ekrana aktarılması sırasında). Bu yonga, hasar gördüğünde ve başarısız olduğunda, bir uygulamadan çıkıp ana ekrana geri dönmek gibi ana düğme işlevinin çalışmasını önleyecektir. Ancak parmak izi tarayıcısı hala çalışıyor olacak ve ekranı parmak / parmak izinizle uyandırabilir / kilidini açabilir ve erişilebilirliği kullanabilirsiniz. Bu yonga erişilebilirdir (pratikte ulaşılamayan FACT 1'deki parmak izi tarayıcı yongasının aksine) değiştirilebilir ve sorun düzeltilebilir. Bazen ana düğme kablosunun kısmi yırtılması aynı hataya neden olabilir. Doğru araçlara, becerilere ve sabırlı zihniyete sahip bazı kişiler tarafından da onarılabilir.

DÜZENLE: Yeni Gerçek (7)

GERÇEK 7: Bazı onarım teknisyenleri, hasar görmüş bir ön kam tertibatının Ana Ekran Düğmesinin / Dokunmatik Kimliğin çalışmasını engelleyebileceğini fark etti. Bu olasılığı ortadan kaldırmak için, ön kamera esnek kablosunu çıkardıktan sonra Home Button + Touch ID işlevlerini test edin. ANCAK, iOS 11'den başlayarak, iPhone'un önyüklemesi için ön kamera düzeneğinin bulunması / bağlanması gerekebilir. Öyleyse farklı / iyi bilinen bir tane deneyebilirsiniz.

DÜZENLEME: iOS 11.0.0-11.0.3

GERÇEK 8: iOS 11 sürümünün yayınlanmasından sonra ve iOS 11.0.3'e kadar, bazı iPhone 7 cihazlarının tamamen önyükleme yapamadığını veya ana düğme eksik veya hasarlıysa (ve ayrıca ön kamera düzeneği) önyükleme döngüsüne girebileceğini fark ettik. [Henüz doğrulanmadı: Bir teknoloji arkadaşı, bazı i7'lerin ana sayfa düğmesi takılı olmadan önyükleneceğini gözlemledi. Teorisine göre, belirli bir Intel yongasına sahip anakart sürümü ana sayfa düğmesi olmadan önyüklenirken, Qualcomm yongalı anakart sürümü önyükleme için ana düğmenin yüklenmesini gerektiriyor].

Umarım bu herhangi bir yardımcı olur ve ek bilgi veya açıklamalar için bana mesaj göndermekten çekinmeyin. Paylaşmaktan mutlu olacağım

Yorumlar:

@ yaralar , GERÇEKLER için teşekkürler, güzel yazınız.

06/15/2017 tarafından L Pfaff

Ana düğmenin kendisini koparırsanız, çipi söküp yeni bir ana sayfa düğmesine taşıyabileceğinizi ve hem dokunmatik kimliği hem de ana düğme işlevini geri alacağınızı mı söylüyorsunuz?

04/07/2017 tarafından Ramsey F

Hayır RamseyF Bunu söylemiyorum. Son paragrafı tekrar okuyun.

04/07/2017 tarafından Yaralar

Değiştirme ekranı hazır olur olmaz iPhone 7 / 7P yapıyorum. 100'den fazla iPhone 7 / 7P'yi başarıyla düzelttim, ancak bu duruma sadece ev düğmesi çalışmıyorken koşmaya başladım, son onarımlarımın 4'ünde oldu. İlk başta bir grup arızalı ekran olduğunu düşündüm, en yüksek kalitede OEM iPhone 7 / 7P yedek ekranları sipariş ettim ve aynı sorun iPhone 7 ana düğmesinde de oldu. Bu yüzden benim sonucum, en son 2 IOS güncellemesinin, değiştirme ekranının bir kombinasyonuyla yazılımla uğraştığıdır. Orijinal kırık ekranı orijinal ana sayfa düğmesiyle değiştirdikten sonra bile hala çalışmıyor. 100 başarılı onarımdan sonra, ana sayfa düğmesini yanlış çıkardığıma inanmakta güçlük çekiyorum. Şu anda veya şimdi, doğrulanmış bir çözüm bulunana kadar Iphone 7 / 7P için onarımları kabul etmeyi bıraktım.

11/07/2017 tarafından M&D KÜRESEL KABLOSUZ

Bro @ m & d, bu tedaviyi bulmamız için hepimiz için başkalarını kabul etmelisiniz. Telefon elinizde olmadan tam olarak sorunu bulamazsınız. Bazı telefonların deney için bir labrat olması gerekir. Yine, kesinlikle sorun, yeniden gönderilen bcos güncellemesinde değildi, bu iş parçacığını oluşturan kişi, telefonun piyasaya sürülmesinden bir haftadan daha kısa bir süre sonra sorunu yaşadı. Os, 10 yaşındaydı. Yine de bu efsaneyi yaşıyor. Yani 100 başarınız sırasında bir şeyi doğru yaptığınızı söyleyebilirim. Ama OS sorunu değildi.

12/07/2017 tarafından Abdul Galib |

İtibar: 3.1k

Hey! İFixit ekibinden Jasen burada. Bazı iPhone 7 birimlerimizle oynadık ve birkaç ekran arasında geçiş yaptık. Bir iPhone 7'den başka bir iPhone 7'ye bir ekranı başarıyla değiştirmeyi başardık ve Touch ID / ana düğme, değişimden sonra bizim için çalıştı.

Siz de ekranları değiştirdikten sonra elde ettiğiniz sonuçlardan bazılarını görmek isterim. Sonuçlarınızı burada yayınlamaya devam edin! Biz de kendi tarafımızda test etmeye devam edeceğiz.

Yorumlar:

Hey Jasen, harika haberin için teşekkürler!

Ana sayfa düğmesi açıkken tamamen değiştirmeyi denediniz mi yoksa ana sayfa düğmesini de bir ekrandan diğerine aktardınız mı?

09/24/2016 tarafından Aldrin

Merhaba Aldrin, ana düğmeyi ekrandan ekrana aktardık, ancak orijinal iPhone 7 ile sakladık.

09/24/2016 tarafından Kül Friedle

Ah harika! Kaldırmaya çalıştığınızda düğmenin kırılmamasını sağlamak istedim :-) Jasen bilgisi için teşekkürler.

İyi bir haftasonu dilerim!

09/24/2016 tarafından Aldrin

Bozulmamış bir iphone 7 ekranını bozuk bir lcd iphone 7 ile değiştirdim (yalnızca ana düğmeleri olmayan lcd)

İlk sonuç tamamen yanıt vermeyen ana sayfa düğmesiydi.

İkinci bir deneme olarak, lcd'yi ana düğmelerle değiştirdim, sonuç aynıydı.

3. deneme: IOS'u güncelledim, değişiklik yok

4. deneme: Kırık ekranı ana düğmesiyle geri yerleştirdim, çalışıyor.

İPhone 7 ekranının nasıl değiştirileceği hakkında herhangi bir fikir veya rehber var mı?

Tamirhanem var ama henüz iphone 7 için deneyimim yok

teşekkür ederim

20.12.2016 tarafından mehmet fatih daban

Benim için de aynı şey oluyor elma fiziksel olarak hiçbir şey yapamıyor ya da düzeltmeleri için 5-10 gün beklemem gerekiyormuş gibi görünüyor

12/29/2016 tarafından Hector Batista

vizio tv açılıyor ve hemen kapanıyor

İtibar: 277

Güncelleme (02/09/2017)

Tamam, sanırım sonunda sorunu buldum, bu yüzden önce bir şeyi açıklamak istiyorum.

Bir adam buraya bir iPhone 7 açtığını ve hiçbir şeyin fişini çekmediğini ve ana düğmenin çalışmayı bıraktığını yazdı. Zaten 4 iphone 7'yi açtım ve telefonu bir ısı tabancası kullanarak açtıktan sonra, ev düğmesi herhangi bir şeyin fişini çekmeden önce hala iyi çalışıyor, böylece ısı ev düğmesine zarar vermeyecek.

Diğer insanlar, yedek ekranın orijinal iyi olmadığı için yazıyor olabilir, bu da ana düğmenin çalışmayı durdurmasının nedeni değil, çünkü camı iki iPhone 7 için LCD'den değiştiriyorum ve ana düğme çalışmayı durduruyor ve bu orijinal LCD ve kablolar.

Şimdiye kadar bulduğum sorun, evet'in büyük metal plakayı, büyük ana düğme kablosunun tutkalla altına girdiği ekrandan çıkarmaya çalıştığı zamandı. Bu plakayı kablodan ayırabilmek için o plakaya ısı uyguluyoruz ve kablo gerçekten çok yumuşak gibi görünüyor, bu yüzden içini kırmasanız bile, arka ışığı o kabloyla değiştiriyoruz ve ana ekran düğmesi başlıyor tekrar iyi çalışıyor.

Sonuç: Orijinal LCD'yi kullanmanın ancak arka ışığı uzun kabloyla değiştirmenin sorunu çözeceğini gördük (sorunu şu ana kadar iki kez çözdük)

Yorumlar:

Fikrini geçersiz kılan bir davam vardı.

i7 kırık ekranı, orijinal HB'yi koruyan başka bir i7 ile değiştirilir.

HB'nin yerini alması için her iki ekrana da ısı tabancası uyguladım.

Ekran değiştirilen i7 HB hiç yanıt vermedi. Ekranları tekrar değiştirdim. HB mükemmel çalıştı.

Ekranın arkasından geçen ev düğmesi esnek kablolarına zarar vermiş olsaydım, sorum şu: neden kendi ana düğmesi hasarlı HB kablosuyla iyi çalışıyor?

Cevap 'başka bir gizem olmalı' olmalı

Müşteriler için i7 ekranını değiştirmeye cesaret edemiyorum, günde 5-10 ekran tamir edilen bir tamirhanem var,

02/14/2017 tarafından mehmet fatih daban

Bir iphone 7 ekranını değiştirdim. Ana ekran düğmesi ile bir iPhone 7 iyi ekranından kötü ekranlı başka bir iPhone 7'ye tam bir değişim yaptım. Ana sayfa düğmesi işe yaramadı, belki orijinal ana sayfa düğmesine ihtiyacınız olduğunu düşündüm, ancak bu konuyu görünce, sizler de aynı sorunla karşılaşmışsınız. Ana Sayfa düğmesi tıklamıyor veya yanıt vermiyor smh

02/17/2017 tarafından Jon doe

Bu çözümün işe yaradığını onaylayabilirim. Bugün ilkini yaptım. Yapıştırıcıyı her iki tarafın üst kısmının ve 1/4 'inin etrafından dikkatlice kesmeniz gerekir. Bu noktadan sonra, balmumu kaplı bir oyun kartı kullanın, genişlikten yaklaşık 1/2 'kadar kesin ve arka plakanın geri kalanını lcd ekranın katmanlarından ayırın. 3D dokunmatik yüzey üzerindeki son folyo katmanına zarar vermemeye ÇOK DİKKAT EDİN. Yeni ekranın parçalarını çıkarın ve eski ekrandan değiştirin. Destek plakasında bulunan yonga, ana sayfa düğmesiyle birlikte çalışan bir tür imza içeriyor. LCD'nin iç katmanlarındaki TÜM kalıntıları temizlediğinizden emin olun. Ekrandaki siyah bir noktada net bir enkaz bile görünüyor. % 91 alkol ve tiftiksiz / çiziksiz bir ortam. MİKROFİBER KULLANMAYIN !!!

Meraktan ve deneme ve tartışma amacıyla: 6'lık bir ekran benzer şekilde çalışır mı? Düğmeler benim için her zaman işe yaradı, ancak bir ana düğmeyi değiştirmeniz gerekirse, yukarıda açıklandığı gibi 3B dokunma katmanını değiştirirseniz, bozuk / kullanılamaz bir telefondan birini kullanabilir misiniz?

DÜZENLEME: Bir 6S ekranını söktüm. Arka ışığın 7'de altta ve 6S'de üstte olması dışında aynıdırlar. Fırsat kendini gösterdikçe bunu gelecekte düzelteceğim. Etrafta yedek kırık telefonlar varsa, birinin denemesini sağlamaktan memnuniyet duyarım.

02/18/2017 tarafından Jamie

Tüm bu mesajları okuduktan sonra deneyebileceğiniz birkaç ilginç mesaj burada. Düşük ve işte, ikinci çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

06/27/2017 sam tarafından

Üst kamera / hoparlör / yakınlık sensörü esnek kablosunu yenisiyle değiştirmeyi deneyin ve her şey tekrar iyi çalışmalıdır. Bağlandığında telefonun çalışmasına neden oluyorsa bu kusurlu görünüyor. Bunu yenisiyle değiştirebilirsiniz ve her şeyi düzeltmelisiniz.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

09/03/2018 tarafından billa.4you

Jack Nicolsen bazen yırtık ev düğmelerini onarabiliriz. Gerçekten hasarın boyutuna ve yırtığın konumuna bağlıdır.

04/12/2018 tarafından Yaralar

İtibar: 169

Ev düğmem işbirliği yapmayı reddettiğinde ona yeni bir hayat veriyorum

Ana düğmedeki dokunmatik IC nasıl değiştirilir

İtibar: 263

Hey Millet,

Belki bunu iPHone 6S başlığına da göndermeliyim. İOS 10'a güncelledikten sonra, OEM olmayan ekranların iPhone 6S'de çalışmadığını görüyorum.

İPHone 7 için kullandığınız yedek OEM değilse, bu durumla ilgili olabilir. Apple'ın yeni bir 'güvenlik' önlemi eklediğini düşünüyorum.

Yorumlar:

İPHone 6S ekranlarının arkasındaki çipe dikkat edin. Bunu anakartla kimlik doğrulamak için kullanıyor olabilirler ...

09/20/2016 tarafından Michel Lavache

Dokunmatik ic çip de ekranın arkasında. Bunu unutma.

09/20/2016 tarafından Ben

İos10 beta ile 6S'de üçüncü taraf ekranları kesinlikle değiştiriyordum. Geçen gün iOS 10 ile 6S'de yaptığımdan neredeyse eminim. Uzun zamandır müşteriydi ve biz yetişiyorduk. Yani yanılıyor olabilirim. Henüz 7 üzerinde çalışmadım. Kimler ekran alıyor veya 250 dolardan daha düşük bir fiyata ödeme yapmak isteyen müşteriler mi?

12/29/2016 tarafından iMedic

Aslında, v11.x.x yazılımlarından biri telefonu tuğlaladığında bir sorun vardı, ancak sonunda Apple halkın ezici baskısı nedeniyle onu düzeltti. Eh, şimdi iPhone X ile, ekranı orijinal bir ekranla değiştirmediğiniz sürece (bu 400 $ 'lık bir kısımdır!), Daha ucuz olan 200 $' lık ekranlarla çalışmayacaktır. Kontrol manyağı Apple yine iş başında!

08/14/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 581

Ben de aynı sorunu yaşadım. Ama düzelttim. 3D Touch ve ana düğme kablosu (tek kablo) çok kırılgandır. Ekranın arkasındaki metal arka plakayı çıkarın ve kablonun tamamını kontrol edin. Benimki kırıldı. Tüm arka ışığı + 3D Touch'ı değiştiriyorum (Eski arka ışığı kaldırmak + 3D Touch çok zor) ve Touch ID sorunsuz çalışıyor.

Herhangi bir sorunuz varsa, bana mesaj yazmaktan çekinmeyin.

Yorumlar:

Peki bu mantıklı olabilir.

09/02/2017 tarafından Julius osilia

Bu çalıştığı onaylandı

02/18/2017 tarafından Jamie

Bu doğru. Transferin nasıl yapılacağına dair yukarıda ayrıntılı talimat verdim. Şimdiye kadar 3'te 3.

02/27/2017 tarafından Jamie

Aynı şeyi yaptım .... orijinal ana düğmeyi orijinal bir kırık ekrandan ikinci bir ekrana değiştirin, bana yanıt vermeyen bir dokunma kimliği / ana düğmesi verdi. orijinal kırık kayşat üzerinde değiştirmeyi denedim ve hepsi çalışıyor. bu nedenle, ikinci yeni ekranın kötü düz konektörle mi geldiğini veya Apple'ın ana düğmeyle eşleşmesi gereken bir şey (arka ışıkta bir yerdeki bir çip gibi) koyup koymadığını bilmiyorum, ancak yeni ekranda, eski metali değiştirdim arka plaka ve TÜM İŞLER TAMAM :) teşekkürler Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

05/31/2017 tarafından Oniyaki

Yukarıdaki yöntem işe yarasa da oldukça zor bir operasyon gibi görünüyor ve herkese göre olmayabilir.

Tüm bu mesajları okuduktan sonra deneyebileceğiniz birkaç ilginç mesaj burada. Düşük ve işte, ikinci çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

06/27/2017 sam tarafından

Üst kamera / hoparlör / yakınlık sensörü esnek kablosunu yenisiyle değiştirmeyi deneyin ve her şey tekrar iyi çalışmalıdır. Bağlandığında telefonun çalışmasına neden oluyorsa bu kusurlu görünüyor. Bunu yenisiyle değiştirebilirsiniz ve her şeyi düzeltmelisiniz.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

09/03/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 137

Bu bir repost, ancak bugün aynı sorunu yaşadık. Bugüne kadar yaklaşık 10-12 i7 ve 7 plus telefonunu herhangi bir sorun olmadan düzelttik, ancak bu seferde ana sayfa düğmesi yanıt vermeyi durdurdu (parmak izi iyi çalıştı). Ekranları değiştirdikten, donör telefonlarını denedikten vb. Sonra hiçbir şey yok. Bu yüzden telefonu yedekledik, DFU moduna düşürdük ve tam bir geri yükleme yaptık. Ana Sayfa düğmesi gayet iyi geri geldi.

Güncelleme (05/15/2017)

Daha önce bu sorunu yaşadığımızı, düşürülen telefonu DFU'ya yeniden bağladığını ve geri yüklendiğini ve iyi olduğunu bildirmiştim. O zamandan beri 50'den fazla iphone 7 ve 7 plus modelini düzelttik ve hiç sorun yaşamadık, bizim için ilkinin 6s serisindeki dokunsal geri bildirimle ilgili sorunlara benzer erken bir toplu sorun olduğunu düşünüyorum.

Yorumlar:

Ana sayfa düğmesi çalışmıyorken, dfu moduna nasıl girdiniz Peter?

04/13/2017 tarafından Logan

Telefonları DFU moduna zorlayabilen yardımcı programlar vardır. Tamirat için her zaman mağazamda bir tane kullanıyorum. Adı RecBoot. Temel olarak, telefonu bir bilgisayara bağlarsınız ve RecBoot'u DFU moduna zorlarsınız. Çok kolay.

04/19/2017 tarafından Kaptan Satchmo

iPhone 7, dfu moduna geçmek için ana düğmelerini kullanmaz, güç ve ses kısma düğmesini kullanır

05/09/2017 tarafından austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.05.2017 tarafından Teknoloji Doktorları

Bu tuhaf! DFU yaptım ve ev düğmem hala çalışmıyor. Ancak, bunun yerine 'sanal' bir ana düğmem var.

06/10/2019 tarafından kathwick2

İtibar: 60.3k

Orijinal ana düğmeyi yeni LCD ile değiştirdiniz mi?

Yorumlar:

orijinal ana sayfa düğmesi yeni LCD'de çalışmıyor, sadece eski lcd'de

09/20/2016 tarafından Albert

2 yeni LCD için bile mi?

09/20/2016 tarafından Tom Chai

Evet, 2 yeni LCD için

09/20/2016 tarafından Albert

İlginç. Şimdi denemek için daha fazla örneğe ihtiyacımız var, böylece sorunu doğrulayabilir ve belki bir çözüm bulabiliriz.

09/20/2016 tarafından Tom Chai

Aynı benim de ilgilendiğim gibi, normal şekilde çalışmak için ana düğmeyi tutarken ekranı değiştirmede başarılı olan kimseyi bulamadım.

09/22/2016 tarafından Ben

İtibar: 57.3k

Bu ileti dizisinde kalabilmem için burada yayınlıyorum

Yorumlar:

Takip eden nokta ->.

05/28/2018 tarafından Yaralar

İtibar: 73

Pazar ekranlarından sonra bunu her yıl yeni iPhone'larla görüyoruz. Her zaman üreticilerin karışıklıkları gidermek için ihtiyaç duyduğu bir şey vardır. 5C'de kötü dokunma sorunları vardı, 6'da çerçeve kaldırma sorunları vardı, 6'lı kuvvet dokunuşu ve şimdi 7 ile yine satış sonrası güç dokunuşu / arka ışığı var.

Tedarikçilerden cevaplar almalıyız. Ve iFixit ekranları da aynı şeyi yapıyor, denedim. Sadece farklı tedarikçilerin çalıştığı birkaç ekran vardı. Şu anda samanlıkta iğne gibi.

İtibar: 157

Dün iPhone 7'nin ana düğmesiyle ilgili bir sorun yaşadıktan sonra (ancak değiştirme ekranındaki touchID yeterince çalışıyordu, garip bir şekilde), bugün bir iPhone 7 ile oldukça temkinli davrandım. Telefonun arkasını ısıtmak için bir ısı tabancası kullandım (metalin noktasına kadar düşük ısı sadece 'ısınıyor') ve ana düğmeden kaçınarak ekranın kenarlarında hafif bir ısı. 1/8 inçten fazla olmayacak şekilde ekranın kenarlarının altından kaymak için bir tıraş bıçağı kullandım. HİÇBİR ŞEYİN bağlantısını kesmedim, ancak test etmek için telefonu tekrar açtığımda ne ana sayfa düğmesi ne de touchID artık çalışmıyor . Yine, ekranı metal çerçeveden kaldırmanın yanı sıra, bahsettiğim el değmemiş orijinal ekran ve ana sayfa düğmesi bu. Ayrıca, hayal gücüm olabileceğini düşündüm ama arkamı ısıtırken (ve telefon kapalıyken) yemin edebilirdim, tıpkı ana sayfa düğmesine dokunulmuş gibi, dokunsal geri bildirim motorunun titrediğini hissettim.

15 dakika sonra güncelleme: hem touchID hem de ana düğme, pazar sonrası değiştirme ekranında çalışır, bu nedenle orijinal ekranın ana düğme kablolarının onarım sırasında hasar gördüğünü varsayıyorum. Sanırım az da olsa sıcaklıktı - tıraş bıçağından gelen kablolarda HİÇBİR hasar yok. Arka metal çerçeveyi henüz satış sonrası ekrana takmadım. NOT: Dünkü başarısız onarımdan farklı yaptığım bir şey, bu sefer sadece su geçirmezlik için olduğunu düşündüğüm ana düğmenin içindeki küçük lastik halkayı SÖKMEDİMdi. Belki de bu yeni ana sayfa düğmesinin işlevselliği için bunun hayati önem taşıdığını düşünüyorum. Ayrıca, ana sayfa düğmesi metal braketinin düzgün bir şekilde yerine oturduğundan (sol taraftaki plastik çıkıntı, braketin dairesel boşluğunun tamamen içindeydi) ve diğer üç vidanın, asıl ana sayfa düğmesi için vidayı yerleştirmeden önce yerinde olduğundan emin oldum. Ayrıca manyetik vidalı pedime ana düğmeyi koymamayı da alışkanlık haline getirdim.

Son güncelleme: Pazar ekranı tamamen yüklendikten ve touchID ve ana düğme hala düzgün çalıştıktan sonra.

Yorumlar:

Teşekkürler .. bu ilginç .. çünkü bu, suçlu olarak tekrar 'ısınmaya' işaret ediyor. Tarif ettiğiniz gibi, HB'nin ısı tabancasını sadece yanlara doğrultmasını önlediniz, ancak yine de biraz ısı almış olabilir. Yanında veya hatta örneğin yakınında bulunan metal aletler gibi istenmeyen nesneler tarafından ne kadar 'kızarıklık ısısı' alındığına sık sık şaşırıyorum. iPad'ler .. diğer onarımlardan daha fazla ısı kullandığım yerler. Ekran aksamını alırken, alttan kaldırıyorum ve ardından çerçeveyi kaldırırken başparmağımla yolumda çalışıyorum. Çok daha hızlı ve muhafaza için% 100 güvenli - Çizik yok - Hayır sıcaklık!

Oh, bu arada. Bu 'Ged'i okursanız, lütfen bu adama deneyimini paylaştığı için bir eksi vermeyin, bir' çözüm 'olmasa da, böyle bir şeyin yolu genellikle deneyimlerle kaplıdır ... teşekkürler!

07/03/2017 tarafından FIX4U.DK

Dün aynı şey tam olarak bana da oldu. Geçim için onarım yapmıyorum, sadece aile ve yakın arkadaşlar için. İPhone 7'nin üç kanatlı bir sürücüye ihtiyaç duyduğunu biliyordum, ancak 000 sürücü fark etmemiştim. Telefonu kenarlarında ÇOK hafif ısı kullanarak açtım ve içine girmek için metal spudger kullandım. Kabloları çıkarmak için kalkanları çıkarabildim ve sonra vida başlarının sahip olduğum uç için çok küçük olduğunu fark ettim. Telefonu tekrar bir araya getirmeye başladım ve şimdi ana sayfa düğmesi işe yaramaz ve 3D Touch da öyle. Bu telefona çok dikkat ettim. Her zaman başlamak zorundayım ama özellikle ilk kez yaptığımda. EN HAFİF ısının bile dolaylı olarak bu soruna neden olduğu sonucuna mı varıyoruz? Çılgınca. Yeni ekrana sahibim ve uygun araçları aldığımda devam edip değişimi yapacağım. İlerleyen herhangi bir öneriniz var mı?

06/08/2017 tarafından Jared Guthrie

Jared Guthrie hayır, ısının hasara neden olduğu sonucuna varmıyoruz .. Bir aleti gereğinden fazla soktuğunuz ve kablolara zarar verdiğiniz veya ekranları kaldırırken yırttığınız sonucuna varıyoruz.

06/08/2017 tarafından Yaralar

Sorun kesinlikle ısı değil.

Aletinizi kullanarak kabloyu büyük olasılıkla daha fazla hasar gördünüz, çünkü hem 3D Dokunma hem de ana düğme çalışmadığından, bu, her ikisi de aynı kablodan geçerken kablonun hasar gördüğünün açık bir işaretidir.

07/08/2017 tarafından Ged

Isı ve / veya fiziksel hasarın bununla bir ilgisi olabilir, ancak ana sayfa düğmesi sorunu oldukça rastgele görünüyor. Bazı kullanıcılar arka arkaya düzinelerce telefonu herhangi bir sorun olmadan düzeltirken, ben de dahil olmak üzere diğerleri, ana düğme sorunu ile arka arkaya 4-5 telefona sahip oldu. Yirmi yılı aşkın bir süredir telefonlarda profesyonel olarak çalışıyorum ve telefonlarda çalışırken çok dikkatli davranıyorum (ocd gibi), ancak bu sorun son zamanlarda devam ediyor gibi görünüyor. Benim sonucum, hasarlı düğmeler ve esnek kablolar etkiliyor, ancak her durumda kesin nedeni belirlemek zor.

Tüm bu mesajları okuduktan sonra deneyebileceğiniz birkaç ilginç mesaj burada. Düşük ve işte, ikinci çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

06/27/2017 sam tarafından

Üst kamera / hoparlör / yakınlık sensörü esnek kablosunu yenisiyle değiştirmeyi deneyin ve her şey tekrar iyi çalışmalıdır. Bağlandığında telefonun çalışmasına neden oluyorsa bu kusurlu görünüyor. Bunu yenisiyle değiştirebilirsiniz ve her şeyi düzeltmelisiniz.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

09/03/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 439

Ana düğmenin bağlandığı iç kabloları kontrol edin ve tüm bağlantıların sağlam olduğundan emin olun

Yorumlar:

Selam,

Birkaç kez test ettim, ancak ana sayfa düğmesi yanıt vermiyor, iki LCD ile test ettim,

yalnızca iPhone'un birlikte geldiği orijinal LCD ile çalışıyor, gerçekten tuhaf sorunlar.

09/19/2016 tarafından Albert

çalışması için orijinal ana düğme olması gerekir. orijinal ekranla aynı değildir, bu nedenle dokunmatik kimlik ekran değiştirmeyle çalışmayacaktır.

09/20/2016 tarafından Reneholms

Ekran değiştirildikten sonra ana düğme çalışmayı durdurduğu ve ORİJİNAL ekran orijinal ana düğmesiyle birlikte geri getirildikten sonra bile çalışmayı durdurduğu için gizem derinleşiyor!

Unutmayın, onarımı yaparken azami özen gösterdim ve tüm bağlantıları ve esnek kabloyu kesinlikle görünür bir hasar olmadan 500 $ 'lık bir mikroskopla doğruladım. Yalnızca ana düğmenin, sökme sırasında ve / veya ekrana ilk düşme hasarı sırasında bir şekilde dahili olarak hasar gördüğünü anlayabiliyorum.

Tüm bu mesajları okuduktan sonra deneyebileceğiniz birkaç ilginç mesaj burada. Düşük ve işte, ikinci çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

06/27/2017 sam tarafından

Üst kamera / hoparlör / yakınlık sensörü esnek kablosunu yenisiyle değiştirmeyi deneyin ve her şey tekrar iyi çalışmalıdır. Bağlandığında telefonun çalışmasına neden oluyorsa bu kusurlu görünüyor. Bunu yenisiyle değiştirebilirsiniz ve her şeyi düzeltmelisiniz.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

09/03/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 151

Merhaba millet

Burada paylaşıyorum, iPhone 7 ekran onarımları ile ilgili deneyimlerim:

Geçen haftaya kadar, tümü herhangi bir ana düğme veya başka sorunlar olmadan 7-8 LCD orijinal Foxconn montajı (ve bir yenilenmiş montaj) yaptım.

Tüm bunlar için, HB / Touch tuşunu ve diğer tüm 'küçük parçaları' tekrar kullandım, bunları çatlak ekranlardan hareket ettirdim. Arka plakayı HB anahtar uzatma kablosuyla hareket ettirmedim,

Yapıştırıcıyı LCD / Dokunmatik esnekliği bırakmak için LCD metal arka plakanın alt kısmında sadece ÇOK az ısı kullandım. Malzeme ince olduğundan ve bir anda ısındığından çok az ısıya ihtiyaç vardır. Esnek kabloları çekmekten çok az miktarda ısı uygulamak daha iyidir.

ANCAK şanslı serim aniden sona erdi ... Geçen hafta dükkanda gördüğümde kırık bir ekran VE HB cam diskinde küçük bir çatlak vardı. HB öldü / öldü .. (ayrıca müşterinin bana söylemeyi unuttuğu ekran değiştirmeden önce). Yani tıklama yok / dokunma yok.

'Göğüs yüksekliğinden' kaldırıma düştü ve telefon artık işe yaramaz ve müşterime Apple'ın bu sinsi / çocuksu inşaat politikaları nedeniyle yardım edemem ve düşürdüğü için de garantisi yok. .

Sonuç, gülünç derecede pahalı bir 'Jet Black - 256GB' - sadece BİR aylık ve hurdaya hazır.

Apple'ın kendi müşterileri için ve ardından biz 'tamirciler' için kasıtlı olarak güçlükler ve sıkıntılar yaratmak için zaman ve para harcama zahmetine girmesi beni şaşırtıyor. Milyarlar kazanıyorlar, bu yüzden gerçekten anlamıyorum. Bu, daha sonraki IOS'larda bir şekilde düzeltmezlerse, 'Hata 53' ten daha büyük bir rahatsızlık olabilir.

Aslında bunun başka bir açıklaması olduğunu umuyorum, ancak ciddi spekülasyonlardan sonra bile, HB'lerin mantık panolarıyla neden eşleştirilmesi gerektiğini hala anlamıyorum? Bazı akıllı uzmanlar, 'dokunmatik ID özelliği etrafında çalışmayı zorlaştırmak için bu şekilde inşa edildiğini' açıklamaya çalıştı. Ama neden belirli bir okuyucuyu tahtayla eşleştirmek bunu daha da zorlaştırsın? İPhone yine de geçiş kodunu isteyene kadar yalnızca 5 veya daha fazla deneme hakkınız vardır. Dahası, kurulum sırasında okunan 'parmak izi verisinin' mantık panosunda saklandığını varsayıyorum. Esnek üzerindeki IC'de DEĞİL ve bu nedenle tüm eşleştirme fikri kesinlikle hiçbir anlam ifade etmiyor .. zaten bana değil.

Tüm bunların yanı sıra eksik mini jak, çıkıntılı kamera merceği, garip bir şekilde yerleştirilmiş 'uyku tuşu' tuşu, tekel (ve diğer birkaç rahatsızlık) sonucunda, bir sonraki telefonumun bir bilgisayar olacağına karar verdim. Başında değil, isminin sonunda 'i' olan markayla uğraşmak!

Yorumlar:

Bu bir çözüm değil, daha çok bir rant.

02/28/2017 tarafından Ged

Ve bahsettiğiniz gibi, ana sayfa düğmesi önceden kırılmıştı, bu nedenle bunun onarımla hiçbir ilgisi yok.

02/28/2017 tarafından Ged

Verilerin kötü niyetli donanım veya yazılım korsanları tarafından okunamamasını sağlamak için HB'den karta bağlantı şifrelenmelidir. Ancak Apple, karmaşık, güvenli ancak değiştirilebilir genel anahtar kurulumu yerine basit bir statik simetrik anahtar şifrelemesini seçti.

Onların bakış açısına göre, onu tamir edebiliriz, böylece tamir edilebilir. Üçüncü şahısların ne yaptığı umurumuzda değil.

02/28/2017 tarafından Tom Chai

Teşekkürler Tom .. yapıya biraz anlam kattığın için. Bunu düşünmedim .. ama cidden. Hiç kimse parmak izi verilerini çalmaya çalışır mı ..? Hayal etmekte zorlanıyorum, ama tabii ki .. OLASILIK orada ve Apples'ın çılgın süper üst güvenlik seviyesi ile bunu engellemek isteyebilirler .. -)

02/03/2017 tarafından FIX4U.DK

@Ged:

Evet, o zamanlar sinirliydim .. ve yazdıklarımı çözüm olarak asla ilan etmedim. Hatta ilk satırda, HB extension-flex'e zarar vermekten kaçınmak için demonte etme konusunda 'deneyimlerimi paylaştığımı' yazdım .. böylece diğer kullanıcılara yardım etmeye çalışıyorum .. bu yüzden eksi için çok teşekkürler .. Elbette yanılmışım, eksi hak ediyordum ve beni böyle düzleştirdiğin için sana gerçekten saygı duyuyorum.

02/03/2017 tarafından FIX4U.DK

İtibar: 13

Bir iPhone 7 plus'ı tamir ediyorum ve ekranı değiştiriyorum, orijinal kırılmış, üst kamera / hoparlör ve ana düğme gibi diğer tüm orijinal parçaları koruyarak, anakarta bağlı üst kamera / hoparlör ile ana düğmenin çalışmayı durdurduğunu buldum ve ekranda kabaca 5-10 saniyelik bir gecikme var, üst kamera / hoparlör bağlantısı kesildiğinde her şey gecikmeden tamamen iyi çalışıyor ve ana düğmeyi tamamen iyi kullanabiliyorum, bunu orijinal bozuk ekran ve aynı sorunla denedim daha önce iyi çalışmasına rağmen (sayısallaştırıcı kötü bir şekilde kırılmıştı), şimdi de ana düğmeyi ve kamera / hoparlörü yeni parçalarla değiştirdim ve hala aynı sorunu yaşıyorum.

Bunun telefondaki donanımla ilgili bir şey olduğunu düşünüyorum ama emin değilim, lütfen yardım edin.

Yorumlar:

Bende de aynı sorun var, herhangi bir çözüm buldunuz mu ???

03/07/2017 tarafından joseang860724

Birkaç denemeden sonra sorunu buldum ve çözüm, kameranın esnek kablosunun pozisyonuydu, kabloyu diğer konuma bağlarsanız, ana düğmeyi diğer konuma bağlarsanız, flex'i kablo ile pozisyona bağlamanız gerekir. çalışmayı kes...

03/07/2017 tarafından joseang860724

Deneyimlerime göre, üst kamera / hoparlör esnek kablosunun bağlanması gerektiği doğrudur, aksi takdirde ana ekran düğmesi arızalanacaktır. Ancak, tüm bu mesajları okuduktan sonra deneyebileceğiniz birkaç ilginç mesaj burada. Düşük ve işte, ikinci çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

06/27/2017 sam tarafından

Üst kamera / hoparlör / yakınlık sensörü esnek kablosunu yenisiyle değiştirmeyi deneyin ve her şey tekrar iyi çalışmalıdır. Bağlandığında telefonun çalışmasına neden oluyorsa bu kusurlu görünüyor. Bunu yenisiyle değiştirebilirsiniz ve her şeyi düzeltmelisiniz.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

09/03/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 1.4k

Yeni bir ekranı değiştirirseniz iPhone 7'deki Ana Sayfa düğmesi çalışmayacaktır. Ekranınız bozuksa ve ana düğmenin çalışmasını istiyorsa iPhone'unuzu bir Apple mağazasına gönderin.

Yorumlar:

Doğru değil ... eski HB'yi (dikkatlice!) Yeni ekrana kaldırmanız gerekiyor. Basit araştırma arkadaşım :)

08/09/2017 tarafından Wes

HB nedir?

08/26/2017 tarafından sultan 393

HB, Ana Düğme anlamına gelir

08/27/2017 tarafından Kaye

İtibar: 49

Aslında aynı sorunu yaşadım. Ayarlamaya çalıştım ana menü tuşu yoğunluk, ana düğme tıklama hızını değiştirdi ve bu sorunu geçersiz kılmak için AssistiveTouch'ı kullanıyor. Ve gerçekten benim için çalıştı.

Yorumlar:

@AngelaDerkel

02/05/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 13

En azından bu durumda, iph 7'deki prox sensörünün değiştirilmesinin ana düğmeyi tam işlevselliğe geri getirdiğini doğrulayabilir.

kulaklık sadece bir kulakta çalıyor

İtibar: 13

Bir güncelleme - Aynı HB sorununu yaşadım - kendi iPhone7 ekranımı bir iFixit ekranıyla düzelttim (ucuz değil), HB'mi ve eski kamera / hoparlör aksamımı yeniden kullandım. Touch ID işe yaradı, ancak düğme yanıt vermedi. Vidayı düğmenin arkasından çıkarmak çözüm değildi. DFU'dan geçtim ve bana verdiği şey, ekranımda hayalet düğme olarak görünen 'sanal' bir HB idi. Dokunma kimliğim ana ekranı açar ve bir uygulamadan ona geri dönmek istediğimde tek yaptığım sanal düğmeye dokunmaktır. Tuhaf bir iş ama işe yarıyor.

Yorumlar:

Ve sanal ana düğmenin kullanımını daha da kolaylaştırmak için, Ayarlar> Genel> Erişilebilirlik> Yardımcı Dokunma> Özelleştir'e gidin, ardından tüm işlevleri silmek için 10 kez '-' düğmesine basın, son olarak '+' düğmesine basın ve yalnızca GİRİŞ düğmesini ekleyin. Bu şekilde ekrandaki ana sayfa düğmesi, fazladan dağınıklık olmadan tam olarak donanım düğmesi gibi davranacaktır. )

08/10/2019 tarafından billa.4you

Güzel seçenek, bilmiyordum, güncelleme için teşekkürler

18.05.2020 tarafından Adam Maytrot

Teşekkürler bana biraz para biriktirdin

02/06/2020 tarafından Mikolaj Lukanovic

İtibar: 13

SELAM:

Benim durumumda ön kamera / hoparlör / sensör esnekliği vardı, Esnek değişimden sonra, ana sayfa düğmesi başarılı bir şekilde çalışıyor.

Yorumlar:

Bunun nedeni, yalnızca ev işlevini geri yükleyen, ancak parmak izi sensörünü (şifreli olduğundan) iPhone7 ve 8 için yeni satış sonrası ana düğmelere sahip olmalarıdır. Hiç yoktan iyidir. )

Bu yeni düğmelerden birini satın alırken, ya açıklamadadır ya da fiyat 10 $ / düğmenin üzerindedir. 3 dolar civarında eski ucuz olanları çalışmıyor.

05/03/2020 tarafından billa.4you

Esnek değişiklikten sonra, ana sayfa düğmesi başarıyla çalışır.

Teşekkürler, bende de aynı sorun var

04/29/2020 tarafından Mikolaj Lukanovic

Esnekliği nasıl değiştireceğiniz konusunda herhangi bir öğreticiniz var mı?

05/14/2020 tarafından Sander Imadlin

İtibar: 439

Yeni ekrandaki orijinali kullanarak ana düğme bağlantı kablosunu değiştirmeyi deneyin. LCD ekranının altında

Yorumlar:

Bunun çözüp çözmediğini zaten biliyor musun?

26.10.2016 tarafından Gerroe

Bunu ekran bağlantısını kestikten ve evin altına geri taktıktan sonra bunu fark ettim, artık çalışmıyordu.Çalışan bir iPhone 7 vardı çatlak yok Bir kafam vardı ve ekranı çıkardım ve gerçekten diğerinde ve homebotton diğer telefonda farklı bir düzeneğe ve ana zemine sahip çalışmıyorum Önde olduğumda onu çıkarıp orijinal iPhone ve orginAl ekranına yerleştirdim, ancak ana alt kısım her iki telefonda da çalışmayı durdurdu, bu muhtemelen bir onarım olarak ne anlama gelebilir? mağaza

12/29/2016 tarafından Hector Batista

Esnek kablo sorunu, düşük kaliteli yenileme ekranlarıyla 2016 / 2017'de geri döndü. Günümüzde bu daha çok daha az sıralandı. Bu sorunu önlemek için, ucuz 'bütçeli' ekranlar (20-30 $) satın almayın, bunun yerine iyi şeyleri (40-50 $) alın. )

08/30/2018 tarafından billa.4you

Yorumunuz için teşekkür ederim, bunun telefonumla ilgili sorunu çözmeme yardımcı olacağını düşünüyorum.

04/05/2020 tarafından Zimbebabw Armete

İtibar: 49

Biri bunu deneyin, iPhone 7'nin bir yedeğini alın, Ekranı bir satış sonrası ekranla değiştirin, kapatın ve ardından DFU moduna geçirin, kendi kendine silip DFU modunda geri yüklemesine izin verin. sadece bellenimin yerini alıp almayacağını görmek ve yeni ekranı ve HB'yi orijinal olarak kabul etmekle ilgileniyorum. Yapardım ama test etmek için bir iPhone 7'im yok.

Yorumlar:

Hayır olmayacak. HB'nin servis yazılımı tarafından sıfırlanması gerekir, herhangi bir kullanıcı seviyesi işlemi çalışmayı reddeder. Bu sayısız kez kanıtlanmıştır, bu yüzden zaman ve para israf etmeyin.

18.12.2016 tarafından Tom Chai

Ve yeniden!!! eklemek. Telefonu DFU moduna geçirmek için HB'ye ihtiyacınız olacağını düşünüyorum. Yani değiştirdikten sonra HB artık çalışmıyor, bu da DFU'ya tekrar giremeyeceğiniz anlamına geliyor. Bu ciddi. Zamanınızı boşa harcamayın @tevfik yukarıda söyledi.

25.12.2016 tarafından Abdul Galib |

İPhone 7'de, ana düğmeyi basılı tutmak yerine, sıfırlama için ses kısma düğmesini basılı tutarsınız, böylece iPhone'u aynı yöntemi kullanarak DFU'ya koyabilmelisiniz, denemediniz, ancak işe yarayacağını düşünüyorum.

26.12.2016 tarafından DC LifeTech

Bunun işe yarayacağını duymadım. Ama bilmiyorsak, en azından denemeliyiz. Bu, Apple'ın bizi (tamircileri) bu telefonlarda çalışmaktan alıkoymaya çalıştığı bir yol olabilir. 53 hatası gibi

26.12.2016 tarafından iMedic

Evet, bu maalesef işe yaramayacak, telefon basitçe yeniden başlayacak ve bunun için aynı parçalara ihtiyacınız olacak ..

12/29/2016 tarafından MARIAN IGNAR

İtibar: 1

Herhangi biri güvenilir bir çalışma buldu mu veya değiştirme ekranlarının çalışmayacağını doğrulayabilir. Hâlâ çelişkili raporlar alıyorum. Bazıları düğmenin çalışmamasının kötü bir onarım olduğunu söylerken, diğerleri Apple'ın yine kötü durumda olduğunu söylüyor.

Yorumlar:

Görünüşe göre yukarıdakilerin hepsi ... ana düğme veya esnek kablosu kırılmışsa, o zaman tamamen çekilir, değiştirilmesi için bir Apple mağazasına götürülmez.

Öte yandan, ana düğmenin LCD'nin arkasından geçen uzatma esnek kablosundan ve / veya üstte hasarlı bir kamera / hoparlör esnek kablosundan da kaynaklanıyor olabilir. Bu nedenle, Apple mağazasına başvurmadan önce hepsini dikkatlice kontrol ettiğinizden emin olun.

Pek çok öneriyi okuduktan sonra, bana ilginç gelen biri. Düşük ve işte, bu çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

10/03/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 1

Çözüldü. Yakın zamanda bir iPhone 7 Plus'ta bu sorunu yaşadım. Ekranı ilk kez iyi bir şekilde değiştirdim. Daha sonra arama yaparken ekranı kapatan sensörün çalışmadığını fark ettim.

Telefonu ikinci kez açtıktan sonra tekrar bir araya getirdiğimde ana sayfa düğmesinin servise ihtiyacı olabileceği mesajını aldım. Telefon da son derece yavaştı. Öne bakan kamera veya sensör çalışmıyordu. Birçok uygulama çalışmayı durdurdu.

Elektron onarım mikroskobumla anakartla ilgili bir sorun tespit edebildim. Küçük çipleri değiştirdim ve her şey yolunda gidiyordu. Bana birkaç saat kafa ağrısı ve tavşan deliği sağladı.

Bu sorun çoğunlukla kusurlu bir ekrandan kaynaklanmaktadır, ancak bazen ana kart olabilir.

İsveç'te küçük bir tamirhanem var ve işletiyorum.

Yorumlar:

İyi iş Tony, ne yazık ki çoğu kişi ve hatta dükkanlar, pano düzeyinde mikro onarımlar yapmak için gerekli donanıma sahip değil.

Ayrıca, ana düğmenin LCD'nin arkasından geçen uzatma esnek kablosundan ve / veya üstte hasarlı bir kamera / hoparlör esnek kablosundan da kaynaklanabilir. Bu nedenle, Apple mağazasına başvurmadan önce hepsini dikkatlice kontrol ettiğinizden emin olun.

Pek çok öneriyi okuduktan sonra, bana ilginç gelen biri. Düşük ve işte, bu çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

10/03/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 1

Bu başka bir şey, başka şeyler oluyor. Mağazamızda iPhone 7'yi tamir etmeyi bırakmamız gerektiği konusunda sürekli sorun yaşıyoruz. Bugün şahsım iPhone 7 ile oyun oynuyordum. Telefonumu 140 derece açtım ve başka hiçbir şey yapmadan geri koydum ve hom düğmesi yanıt vermeyi bıraktı. Parmak izimi okuyor ama tıklama yok.

Yorumlar:

Birçok iPhone 7 ve 7 plus'ı onardım ve herhangi bir sorun yaşamadım.

Ana ekran düğmesi açıldıktan sonra yanıt vermeyi durdurduysa, telefonun sağ tarafındaki kabloya zarar vermişsinizdir.

Veya çok fazla ısı kullanıyorsunuz, ana düğme esnekinde bulunan küçük bir yonga var, bu hasar görmüşse, Dokunmatik Kimlik hala çalışacak, ancak normal ev düğmesi işlevi çalışmayacak, bunun değiştirilmesi, yeniden toplanması gerekecek veya belki bir yeniden akış bile işe yarayacaktır.

Yine de yaptığınız bir şey.

07/29/2017 tarafından Ged

Sanırım bugün 27 artı yaptı, zamanımı harcadım. Gerçekten iyi çıktı.

Sanırım sadece çok dikkatli olmalıyım

07/29/2017 tarafından ABDULLAH FARRUKH

Apple yazılımı. Tüm öneriler, premium ekran, güç döngüsü, geri yükleme, yeniden kullanılan fabrika şerit kablosu, diğer ekranlar, vs. yapıldı. Neşe yok. 10.3.2'den 10.3.3'e güncellenmesine izin verildi ve işte! Hepsi çalışıyor.

Öneri: Telefonun herhangi bir donanım bağlantısı kesilmişken güç almasına izin vermeyin ve orijinal Ana Sayfa düğmesini koruyun. Donanım iyiydi. Telefon, açıldığını ve / veya donanımın değiştirildiğini ve kapandığını algılamış görünüyor. Hiç şüphe yok ki Apple bunun bir güvenlik sorunu olduğunu iddia edecek, muhtemelen onarımın güvenliği $$$$.

01/08/2017 tarafından Tom H

Pahalı 50 dolarlık OEM ekranları kullanırken arka arkaya 5 iPhone 7 ile aynı hayal kırıklığını yaşadım.

Bir çok araştırmadan sonra bana ilginç gelen bir öneriyle karşılaştım. Düşük ve işte, bu çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

03/14/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 85

Bu konudaki deneyimim iki yönlü ... ya HB'yi kırarsınız ya da ekran esnekliği hatalı. Yaptığım yüzlerce şey arasında gördüğüm iki konu bu. Son onarımlardan birinde bozuk bir HB olduğunu düşündüm, 5 farklı ekranı denedim ve pes ettim. Hatalı esnekliğe sahip kötü bir OEM olmayan ekran grubum olduğu ortaya çıktı (orada ciddi şanssızlık!).

Sadece HB çıkarma işlemine dikkat edin (hafifçe sağa doğru hafifçe kaldırın, ancak iso spreyi ve bir oyun kartını kaldırın ve güzel bir şekilde çıkıyor, u10 ic çipi (HB'nin ortasındaki büyük ic) etrafında nazik olun, değiştirilebilir ama beceriye ihtiyacınız var!

Kaliteli ekranlar edinin, insanların ekranlarda ucuzlayarak karlarını maksimize etmeyi sevdiklerini biliyorum, ancak ip7 için buna değmez, sadece HB'yi daha fazla hareket ettirirsiniz ve bu zaten zayıf bir kabloda ekstra strese neden olur. Şu andan itibaren yenilenmiş orijinal LCD'lere gidiyoruz ve harika sonuçlar elde ediyoruz, tüm ekranların yaklaşık% 95'i mükemmel çalışıyor.

Herhangi bir sorun görmedim veya SW ile veya sadece onları açarak, IMO onlar sadece kötü onarımlar için efsaneler.

Yorumlar:

+1. İPhone, ekran değiştirildikten sonra düzgün çalışmıyorsa, çıkarırken kablodaki baskı nedeniyle ana düğme zarar görür. VEYA ekranınızda kötü bir esneklik var. Ayrıca, bakım yaparken iPhone'u kapatın!

15/10/2017 tarafından Richard Rosenberger

İtibar: 1

İ7 ekranımı kırdı. Ekranı açtım ve diğer iPhone'lardan çok daha fazla çaba harcandığını fark ettim. Ekranı tekrar kapattım. Şimdi ana sayfa düğmesi başlatılmayacak.

Baska öneri?

İtibar: 1

Sorun şu ki, pazar ana düğmesinin işe yaramadığı i7, en azından benim için birkaçını denedim ama başarılı olamadım.

Yorumlar:

Sorun şu ki, pazar sonrası ev düğmeleri i7 için çalışamıyor, en azından benim için birkaçını denedim ve hiçbir şey yapmadım.

08/24/2017 tarafından Omar

İtibar: 23

ekranımı değiştiriyorum ana sayfa düğmesi çalışıyor ancak Touch ID taraması çalışmıyor, herhangi bir ipucu var mı?

İtibar: 1

Merhaba, yeni bir arka muhafaza takibi için bir ip6 komple yeniden yapılandırmasını değiştirdim, tüm şeritler orijinal Apple ekranından metal plaka altında değiştirildi ve orijinal ana sayfa düğmesi taşındı. HB çalışıyor ancak parmak izi tarayıcıyı tanımıyor. HB konektörünün ekran şeridinin altında ekrana bağlandığı konektörün altındaki küçük kare plaka. bu doğru mu? İOS'u güncelledim ama geçerli değil. Dürüst olmak gerekirse, telefonu açmak için hala 4 basamaklı bir erişim kodu girebilirim. Aynı yükseltmeyi ip7'm için mavi veya kırmızı bir geri kovalamaca yapmayı düşünüyorum ama sonra tüm gönderileri okumak, şimdi ip7'yi açmaktan yoruldum, sadece HB'nin tamamen çalışmayı durdurması durumunda. bu sadece telefonumun hasar nedeniyle farklı olması için değil. bu yükseltme hakkında herhangi bir bilgi, bu yüzden bir kez yapıldığında operasyonel bir HB var ve nelere dikkat etmeliyim.

Güncelleme (01/05/2018)

.

İtibar: 23

Sadece iOS'u güncelleyin veya geri yükleyin.

Bana yardım ediyor.

İtibar: 1

ANA SAYFA BUTON ÇÖZÜM !!

Pahalı 50 dolarlık OEM ekranları kullanırken arka arkaya 5 iPhone 7 ile çoğunuzla aynı ana düğme sorununu yaşadım.

Bir çok araştırmadan sonra bana ilginç gelen bir öneriyle karşılaştım. Düşük ve işte, bu çözüm gerçekten işe yaradı !! Ana düğmenin arkasındaki, onu metal brakete tutan vidayı gevşettim, telefonu yeniden başlattım ve ana sayfa düğmesi mükemmel bir şekilde çalışmaya başladı.

Tüm krediler şu adrese gider:

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

Dokunma sensörünün hafif bir eğrilmesi, arızalanmasına ve tüm korkunç dokunma sorunlarına neden olabileceği için bu çok mantıklı. Şimdi, ucuz / düşük kaliteli değiştirme ekranı (ucuz olmayın! Lol), kırılmış şerit veya hepsi oldukça kolay bir şekilde çözülebilen bozuk yazılım gibi başka nedenler de olabilir, ancak ana ekran düğmesi vida gevşemesi ilk denedi. :)

Yorumlar:

Sorun değil ve güven bana, 1999'dan beri bu teknoloji için bile, bu sorunla uzun süre şaşkına döndüm. Görünüşe göre kırık bir şeritten (hem üst hem de alt sensörler) veya sadece dokunmatik sensörün vidasının normal çalışmasına engel olan çok sıkı olmasından kaynaklanıyor olabilir. Dokunuşun ana kartla senkronize olmasının nedeni benden öte, bence bu sadece aptalca ve tekelci. Birinin parmak izinizi çalmak için telleri lehimlemesi gibi bir şey değil. lol

03/31/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 13

Kırık bir iphone 7 plus ile bu problemi yaşadım, hasarlı bir ekranla satın aldım. Telefon, ana sayfa düğmesi ve dokunma kimliği dahil olmak üzere kırık ekranla mükemmel çalıştı, bir kopya ekranıyla değiştirdiğimde ana düğme ve dokunma kimliği her ikisi de çalışmıyordu, bu yüzden parçaları eski orijinal ekrana geri koydum ve ikisi de çalıştı . Daha sonra farklı bir parça mağazasından orijinal yenilenmiş bir LCD satın aldım ve hem ana sayfa düğmesi hem de dokunmatik kimlik çalıştı.

Bu donanımla ilgilidir .. iphone 7 / 7plus için ucuz kopya yerine daha yüksek son LCD kullanmanızı öneririm. Ayrıca bu sorun, ana düğmenin kendisi ile çok sert davrandıysanız ortaya çıkabilir, bu nedenle orijinal lcd'den çıkarmadan önce ısıtmayı unutmayın.

Yorumlar:

Birçoğunuzla aynı ana düğme sorununu yaşadım, 50 dolarlık pahalı OEM ekranları kullanırken arka arkaya beş iPhone 7 vardı, ancak gerçek neden bu değildi.

Bir çok araştırmadan sonra bana ilginç gelen bir öneriyle karşılaştım. Düşük ve işte, bu çözüm gerçekten işe yaradı !! Ana düğmenin arkasındaki, onu metal brakete tutan vidayı gevşettim, telefonu yeniden başlattım ve ana sayfa düğmesi mükemmel bir şekilde çalışmaya başladı.

Tüm krediler şu adrese gider:

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu hepsini düzeltmeyebilir, ama benim için çalıştı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

Dokunma sensörünün hafif bir eğrilmesi, arızalanmasına ve tüm korkunç dokunma sorunlarına neden olabileceği için bu çok mantıklı.

Şimdi, ucuz / düşük kaliteli değiştirme ekranı, kırılmış şerit veya bozuk yazılım gibi, hepsi oldukça kolay bir şekilde çözülebilecek başka nedenler de olabilir, ancak önce ana düğme vidasını gevşetme denenmelidir. :)

03/31/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 1

*** SONUNDA DOKUNMATİK SENSÖR SORUNUNU DÜZELTMEK İÇİN BİR ÇÖZÜM !! ***

Beyler, pahalı 50 dolarlık oem ekranları kullanırken beş farklı iPhone 7 ile aynı hayal kırıklığını yaşadım, bu yüzden soruna her zaman ekran neden olmuyor.

Tüm bu mesajları okuduktan sonra deneyebileceğiniz birkaç ilginç mesaj burada. Düşük ve işte, ikinci çözüm gerçekten işe yaradı !! O tek vidayı tamamen çıkardım, telefonu yeniden başlattım ve ana ekran düğmesi mükemmel çalışmaya başladı.

06/27/2017 sam tarafından

Üst kamera / hoparlör / yakınlık sensörü esnek kablosunu yenisiyle değiştirmeyi deneyin ve her şey tekrar iyi çalışmalıdır. Bağlandığında telefonun çalışmasına neden oluyorsa bu kusurlu görünüyor. Bunu yenisiyle değiştirebilirsiniz ve her şeyi düzeltmelisiniz.

31.05.2017, ekran koruyucuları tarafından

Ana düğmenin merkezinin arkasındaki vidayı gevşettim (metal brakete tutarak) ve şimdi sihirli bir şekilde çalışıyor. Bu pek çoğunu düzeltmeyebilir ama benim için işe yaradı. Sadece o vidayı iyice sıkıyordum, ama çok sıkı olmalı.

Dokunma sensörünün hafif bir eğrilmesi, arızalanmasına ve tüm korkunç dokunma sorunlarına neden olabileceği için bu çok mantıklı.

Ayrıca, üst kamera / hoparlör esnek kablosunun bağlanması gerekir, aksi takdirde ana sayfa düğmesi arızalanacaktır.

Sonuç olarak, yalnızca yüksek kaliteli ekranlar kullanın (ucuz olmayın! Lol) ve dokunmatik sensörün arkasındaki tek vidayı aşırı sıkmayın. Dokunma sensörünün hafif bir eğrilmesi, arızalanmasına ve tüm korkunç dokunma sorunlarına neden olabileceği için bu çok mantıklı.

Yorumlar:

@Anwar Zakir

04/18/2018 tarafından billa.4you

@Baladeva Ratna

02/05/2018 tarafından billa.4you

Evet, her zaman en kaliteli parçaları satın alın ...

ps4 mavi ışığı açılıp kapanır

21.05.2018 tarafından Flica Hussey

Not: Bir onarım atölyesi işletiyorsanız, parçalarınız ve hizmetleriniz için ucuz bir bodrum fiyatı yerine adil bir fiyat istemekten korkmayın. İyi bir yüksek kaliteli ekran kullanarak, 1 yıllık garantiyi güvenle sunabilirsiniz, sokağın aşağısındaki diğer adam ise ucuz berbat ekranlarıyla yapamayacak veya hiç vakit kaybetmeden kırılmayacaktır. Çoğu müşteri, iyi bir parça ve servis aldığını hatırlar)

08/14/2018 tarafından billa.4you

@ Alex Sander

Pekala Alex, birçok 'ucuz' geri ödemeli dükkan çöp parçaları kullanıyor ve bunun uzun vadede kendilerine daha pahalıya mal olacağının farkında değiller, sonra ilk etapta kaliteli olanları satın alıyorlar. Tedarikçi değiştirse bile, paketlemek, not yazmak, göndermek, takip etmek, beklemek için gereken zaman ve çaba daha pahalıya mal olacaktır.

Her gün bir müşteri, alışveriş merkezinde bu tür boktan işler yapan bir tamirattan tamamen iğrenerek dükkanıma geliyor. Sanırım onlar için kötü, benim için iyi. )

08/31/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 1

Öyleyse, kırık ekranlı ve ana düğmeli iphone 7 satın alıyorum, peki hangi araçları ve parçaları satın almam gerekiyor? Birisi bana yardım edebilir mi?

Yorumlar:

Bu, 'Bir kazaya karışmış bir araba satın aldım, onu düzeltmek için hangi parçalara ve araçlara ihtiyacım var?' Gibi bir soru. Kesinlikle çarpan bir arabayı tamir etmeyi düşünmezdim, bu yüzden muhtemelen onu yerel bir profesyonel telefon mağazasına götürmeniz daha iyi olur. Bazen bunu yıllardır yapan profesyoneller için bile zor olabilir, birisinin hangi parçalara ve araca ihtiyaç duyacağını sorması bir yana. Gerçekten o kadar pahalı değil (yüzden az) ve sizi bir ton baş ağrısından kurtaracak. Sadece bir öneri, ne istersen onu yap.

10/09/2018 tarafından billa.4you

İtibar: 1

Bunun ev düğmesi Iphone 7 için yeni bir çözüm olduğunu düşünüyorum

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

İtibar: 1

i telefonum 7 artı ev anahtar çalışmıyor sonra ekran değiştirme bu problemler nasıl çözülür

İtibar: 325

Ya yeni ekrandaki ana düğmenin esnekliği çalışmıyor - ya da düğmedeki kablo kendi kendine zarar görmüş. Ekrandaki esnekse - başka bir ekranı kullanın, ana düğme flexinde bir yırtık varsa, bir sorun vardır. İPhone 7/8 için ana düğmelerin yerine yalnızca elma koyulabilir. Ancak son zamanlarda elmanın etrafında dolaşan bir çözüm 'icat edildi'. Başlangıçta donanım kontrolünü atlayacak ve telefonu kullanmanıza neden olacak yeni bir ana düğmenin olduğu yeni bir chargeflex satın alabilirsiniz. Ancak dokunma kimliği olmadan ve bazı durumlarda yıldırım bağlantı noktası kulaklıklarla da çalışmaz .. :)

İtibar: 1

Yani, güncelle ... kızım iPhone 7Plus'ını düşürdü ve ekran paramparça oldu. Ana ekran düğmesi dışında çalışan her şeyi değiştiren ekran değiştirme kiti ile değiştirdim. Ne işlevsellik ne de parmak izi taraması işe yaramadı. Onu parçalara ayırdım ve birkaç kez boşuna bağlantıları kontrol ettim. Yaklaşık üç hafta sonra tekrar düşürdü ve dayak yedi ve güvenim ezildi Onu alışveriş merkezindeki bir onarım kulübesine götürdüm ve ekranı değiştirdiler ve şimdi her şey çalışıyor mu? Bu yüzden neyin düzelttiğinden veya daha önce neden çalışmadığından emin değilim.

Yorumlar:

dürüst olmak gerekirse, büyük olasılıkla kullandığınız ekrandı. Ben bir onarım tesisinde çalışıyorum ve haftada yaklaşık yüz yaşıyoruz. rastgele olarak ya ana düğmeyi tanımayacak ya da cihazın önyükleme döngüsüne neden olacak yepyeni ekranlara sahip olacağız. aynı ekranı diğer cihazlarda test ederek onaylıyoruz. ekranı farklı bir ekranla değiştirin ve sorunsuz çalışıyor. Teorimiz, ana düğme konektöründen mantık kartına giden kablodur. belki bir bükülme veya sadece kötü bir kurdele. her iki durumda da birkaç ekran üreticisinde sık sık görülür. id, ben olsaydım, başlangıçta denediğin ekranda para iadesi istedi.

02/04/2019 tarafından Chris k

İtibar: 1

Herkese merhaba, ben de bu acıyı yaşıyorum ... birkaç gün önce kırık bir ekranı çok iyi olmayan yeni bir ekranla değiştirdim ve işe yarayıp yaramadığını görmek için test ettim (maalesef hemen ana sayfa düğmesini kurmadan). Çalıştığını gördüğümde, yeni ekrana ana sayfa düğmesini yükledim, mümkün olduğunca nazik olmaya çalıştım ve telefon bana dokunma kimliği hata mesajını verdi. Bu yüzden ana sayfa düğmesini kırık ekrana geri koydum, ancak garip bir davranış buldum: dokunmatik ekran yanıt vermiyordu (ve ana sayfa düğmesi artık çalışmıyordu). Birkaç denemeden sonra, sağdaki ekran konektörü bağlıysa, dokunmatik ekranın ana düğme bağlantısı olsa da olmasa da yanıt vermediğini fark ettim. Yalnızca sol ekran konektörü bağlıysa, dokunmatik ekran çalışır, ancak ana sayfa düğmesi çalışmaz. Yeni ekranda, dokunmatik ekran bunun yerine iki konektörün tümü bağlı olarak çalışır, ancak ana sayfa düğmesi çalışmaz. Herhangi biriniz böyle bir şey yaşadı mı? Teşekkürler!

Yorumlar:

Seninle aynı fikirdeyim, aynısı bana iki gün önce oldu - (üzgün yüz)

20.05.2020 tarafından Jerry Dikkatli

Albert