Masaüstünü sökmek için anti-statik bir kayışa / paspasa gerçekten ihtiyacım var mı?

PC Masaüstü

Genellikle tümleşik bir ekran içermeyen ve sabit olması amaçlanan bilgisayarlar.



İtibar: 166



Yayınlanan: 06/24/2010



Tamam mı. Kullanılmamış bir masaüstüm var ve içine daha yeni parçalar koymak için onu incelemek istiyorum (şu anda Pentium 4 çalışıyor). Anti-statik bir kayışa / paspasa gerçekten ihtiyacım var mı? Neden?



Not: 2007 / 2008'den beri el değmemiş

Şimdiden teşekkürler

Güncelleme

uhhh hala anti-statik bir paspasa ihtiyacım var mı?



Yorumlar:

evet esd kayış ve paspasa ihtiyacınız var, şoku hissetmek için neredeyse 3000 volt statik gerekir ve dizüstü bilgisayarın içindeki elektrikli bileşenleri kızartmak için yalnızca 100 volt statik gerekir. Bilgisayarlarla çalışırken her zaman esd kayış ve mat kullanın, DAİMA

08/24/2019 tarafından Rex Clark

Anti-statik kayış kullanmadığım için kaybetmek zorunda kaldığım çok fazla bileşen 'varışta öldü' ... bu, en iyi uygulama standartlarına uymamak için en inanılmaz tavır 'çünkü daha iyisini biliyorum' elektronik ve elektriğin temellerini anlamak. Harika ...

01/28/2020 tarafından Acı Starz

17 Cevap

Seçilen Çözüm

İtibar: 12.9k

Burada çelişkili cevaplar olduğu için, açıklığa kavuşturmaya çalışayım:

O değil hayati ya güvenliğiniz ya da anti-statik kayış / mat kullandığınız bilgisayarınızın elektrikli bileşenlerinin güvenliği için önemlidir. Bununla birlikte, birini kullanmak hiçbir şeye zarar vermez ve yaptığınız her şeyin doğru olduğundan emin olmanıza kesinlikle yardımcı olacaktır. daha güvenli .

Anekdot olarak (bunu bir parça tuzla alın): On yıldan fazla bir süredir bilgisayar onarımlarını rasgele yapıyorum ve kendim hiç anti-statik kayış / mat kullanmadım. Üzerinde çalıştığım bileşenlerin hiçbirini kısa devre yapmadım, ancak kesinlikle bilek kayışı kullanmayarak bazı riskler alıyorum.

Sevmek Masaüstünü sökmek için anti-statik bir kayışa / paspasa gerçekten ihtiyacım var mı? , diğer gerekli önlemleri alırsanız, Yapabilmek onsuz uzaklaş. Daha çok, her zaman topraklanmış bir şasiyi tuttuğunuzdan emin olmak konusunda ne kadar rahat olduğunuz ve yanlışlıkla bir şeyi vurmayacağınızdan ne kadar emin olduğunuz sorusudur. Bir şeyi zap yaparsanız, daha dikkatli olmadığınıza kesinlikle pişman olacaksınız - bu sadece almaya istekli olduğum bir risk.

Referans olarak, iFixit oldukça düşük maliyetli ve etkili Anti-Statik Bilek Kayışı .

Anti-Statik Bilek Kayışı Görüntüsü' alt=Ürün

Anti-Statik Bilek Kayışı

7,99

Yorumlar:

Taylor, tamiratını muhtemelen karo zeminli bir ofiste yapıyorsun. Çoğu insan evlerinde çok sayıda halıyla tamirat yapacak. Evimdeki tüm halıları kaldırdım ve Saltilo kiremitini değiştirdim. Teşhis için harcanan inanılmaz zaman ve ESD ile vurulan bileşenler fikrinizi değiştirecek.

04/18/2015 tarafından Mayer

Anlaşmalı Mayer! Bu yılın daha kötü zamanı! Sorun, ikliminizin ne kadar statik elektrik olduğu (ESD'nin ne olduğu) üzerinde büyük bir rol oynamasıdır. Nemli bir ortam, çok kuru bir ortamla aynı risklerle karşılaşmaz. Yani Alaska'da kışın ortasında veya sahra çölünün ortasında bu bir zorunluluktur! Orta Amerika'nın yağmur ormanlarının ortasında veya Michigan'da ilkbaharda yağmurlu bir gün olmaz! Güvenli oynayın, uygun önlemleri kullanın!

04/19/2015 tarafından Ve

Kuru ahşap bir masa veya kesme tahtası kullanıyorsanız (nem tutmayan), kısa kollu pamuklu gömlekler giyin, kasaya dokunun ve basılı tutun, sistem üzerinde çalışırken, mümkün olduğunca parçanın geldiği anti-statik torbayı kullanın. çok fazla hareket etmeyin, halıdan uzak durun, hava çok kuru olmadığında çalışın, parçaları sadece kenarlarından tutun ve devreye dokunmayın, büyük olasılıkla iyi olacaksınız. Hatırlamak. Sırf bir şok görmemeniz veya hissetmemeniz, bir elektrikli bileşenin hemen veya gelecekte arızalanmayacağı anlamına gelmez.

08/28/2015 tarafından Allen Scott

Öyleyse, iPhone gibi daha küçük şeyler yerine PC'ler gibi belirli şeyleri onarırken bu önlemleri almak daha mı iyidir? Yoksa bunun tersi mi olur? Telefonları tamir eden insanlara gelince pek önlem görmüyorum ...

iphone şarj olurken öldü ve açılmayacak

07/12/2016 tarafından Felix Robinson

Bir ICT öğrencisi olarak, yaygın bilgisayar sorunlarını bilmek neden önemlidir?

10.11.2020 tarafından rulo

İtibar: 675.2k

Elektroniğin ESD ile vurulması sizi delirtir. RAM en sık vurulur, ancak aralıklı hatalara ve her zaman tanılamada görünmeyen garip arızalara neden olur. Bir ESD vuruş makinesinde neyin yanlış olduğunu anlamaya çalışmak için günler harcadım. Paspas, elektronik parçalara ciddi şekilde zarar verebilecek ESD'yi (elektrostatik deşarj) önlemek içindir. İşte bunun üzerindeki Wiki: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

İşte bu konudaki eski cevabım: Neredeyse her şeyi giyerek statik bir yük oluşturabilirsiniz. ESD (Elektrostatik boşalma) 1/10 oranında bir keçe şoku RAM'i ve diğer elektronik bileşenleri tahrip edebilir. Duvar krikolarınız topraklanmışsa, oturduğunuzda kendinizi boşaltabilirsiniz. Uzanın ve plakanın merkez vidasına dokunun. Hala endişeleniyorsanız, yerel Radio Shack'ınızdan 5,00 doların altında duvara takılan bir bilek topraklama kayışı satın alabilir veya topraklanmış bir paspas kullanabilirsiniz.

Ayrıca şuna bir bakın: Elektrostatik boşalma (ESD) kontrolü

Çıldırdığımı düşünenler için lütfen yanıt vermeden önce konuyla ilgili biraz çalışın, işte bununla ilgili bir eğitim: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

ESD Derneği'nden daha fazlası: http://www.esda.org/

Yorumlar:

Ancak bir dizüstü bilgisayardaki ESD hasarının bazı yaygın belirtileri ve bu garip arızalardan bazıları nelerdir? Burada bir kez bile bununla ilgili bir gönderi görmedim ve sonucun olduğu yerde, kahretsin, ESD hasarı nedeniyle bir tane daha kaybettik! Sanırım burası beni kaybettiği yer - insanlar bu konu hakkında vudu ve batıl inanç düzeyinde konuşuyorlar ve gerçekten bakılabilecek somut semptomlar açısından değil, bu yüzden ciddiye almak benim için zor. Bana, 'dizüstü bilgisayarınızın piline nasıl uygun şekilde bakılacağı' sorununu hatırlatıyor.

12/09/2010 tarafından rdklinc

Bu sorudan sapmış durumdayım. Mayer ile statik korumanın temel fikri konusunda hemfikirim. Bunu öğrendi ve hem Donanmada hem de büyük bir bilgisayar onarım şirketinde çalışan bir teknisyen olarak kullandı. Kişisel binamda ve bilgisayarları tamir ederken aşağı yukarı Taylor ve rdklinc'i takip ediyorum. Yani her şey düşünüldüğünde üçüne de bir + veriyorum

12/09/2010 tarafından rj713

Rdkl, bunu denemek için yeterli yedek parçanız var. Bilerek bir RAM çubuğunu zıplayın ve herhangi bir RAM testinde görünüp görünmediğine bakın. Bu sorun bana bilgisayar dünyasındaki diğer her şeyden daha fazla keder verdi. İki haftadır üzerinde çalıştığım bir iMac G5'im var ve bu doğru değil. Her şey son% 2'ye kadar çalışıyor. SABİT BELİRTİLERİ YOKTUR. Olmayana kadar her şey yolunda gider. Kalbinizi durduran elektrik çarpması çoğu zaman belirti göstermez ama gerçektir. Seni öldürecek ya da geri getirecek.

12/09/2010 tarafından Mayer

Çünkü hasarın belirtileri çok çeşitli olabilir. Olası ESD semptomlarını belgelemek için milyonlarca dolar ve 900 sayfalık bir kitap gerekir. ESD, çoğu elektronik cihazda seyreden mikro ince devreleri eritebilir. Bu bağlantı şimdi pek önemli olmayabilir. Sadece zayıflatılabilir, ancak sonunda bir hafta, ay veya daha sonra ölebilir.

08/28/2015 tarafından Allen Scott

25 yılı aşkın bir süredir bilgisayar teknisyeniyim. ASLA bilek kayışı veya paspas kullanmadım. Gök gürültüsü ve şimşekle çalıştı .. halı üzerinde çalıştı. HİÇBİR ZAMAN HİÇBİR bilgisayarı veya bileşenlerini 'Şok' ya da 'zap' etmedim Sadece söylüyorum ... Bilek kayışı Aşırı derecelendirilmiştir.

05/22/2020 tarafından Claudia

İtibar: 409k

Mayers'ın pozisyonunu destekliyorum (diyalogda biraz geç verildi)

İyi bir topraklama noktasına yapıştırılmış bir topraklama şeridi ve matı kullanmalısınız. Bazen hile yaparım. Ancak bunu, üzerinde çalıştığım üniteyi prize takıp (yalnızca topraklama kablosu cihazları) ve kapatarak yapıyorum. Sonra bir elim metal kasayı tutuyor, böylece cihaz ve kullandığım aletlerle aynı voltaj potansiyelindeyim, asla hareket etmiyor veya başka bir şeye dokunmuyorum.

Sorun, ikliminizin ne kadar statik elektrik (ESD) olduğu konusunda büyük bir rol oynamasıdır. Nemli bir ortam, çok kuru bir ortamla aynı risklerle karşılaşmaz. Yani Alaska'da kışın ortasında bu bir zorunluluktur, Orta Amerika'nın yağmur ormanlarında pek ihtiyaç duyulmaz.

Tamam - Birini kullanmamanın herhangi bir zararı var mı? Hasar her zaman anlık değildir, çoğu zaman ortaya çıkması birkaç gün veya bir veya iki yıl alabilir. Bu da birçok kişinin bunun bir faktör olduğuna inanmasını zorlaştırıyor.

IBM'de çalışırken bize çok ilgi çekici bir demo verdiler. Bir elektron mikroskobu kullanarak, bize ESD yükü uyguladığımız, çıkmakta olan test uçlarına sahip bir devre gösterirler. Kendi gözlerimizle bölgenin buharlaştığını ve hasar gördüğünü görebiliyorduk. Bunu farklı voltajlarla üç kez yaptık, ikisi hasar gösterdi ama yine de çalıştı. Nihayet başarısız olduğu için hasarın çipi zayıflattığı açıktı.

İtibar: 61

Kesinlikle, eğer niyetiniz uzun ömürlü, daha az sıkıntıya yatkın, ekipmana sahip olmaksa.

İlk olarak, mat ve kayış ekipmana enerji verilmediğinde kullanılmalıdır. Mat üzerinde enerjili ekipman kullanıyorsanız, kendinize veya ekipmanınıza zarar verebilecekse, yükleri dağıtmaya yardımcı olmak için paspasın metalle emprenye edilmesi gerekir.

İkincisi, kayış yükünüzü yavaşça yere dağıtmalı ve paspas ekipman üzerindeki tüm yükü tekrar yavaşça yere dağıtmalıdır. Bu nedenle, ekipmanınıza dokunduğunuzda, hem siz hem de ekipman aynı potansiyelde olmalı ve dolayısıyla herhangi bir elektrik akışını sınırlamalıdır.

Donanmada on yıl elektronik üzerinde çalıştım ve paspas ve kayış kullanma konusunda titizlerdi. Programa büyük miktarda para harcadılar ve eğitim sırasında ESD'nin neden olduğu hasarın mikroskobik görüntülerini sağladılar. Çoğu insan ESD'nin neden olduğu hasarı göremez, ancak elektronikleri bilen herkes onu kullanır. CPU'nuz, RAM'iniz, Anakartınız, GPU'nuz, vb. Gibi korumalı bir çantada gelir ... tüm üreticiler bunun önemini bilir. Elbette 'çoğu' insan bunları kullanmadan gider, ancak 25 dolarlık bir paspas ve kayış sizin için küçük yatırımlardır, neden riske atsın?

Not: İnsanların yeni ekipman, DOA ekipmanı vb. İle ilgili garip sorunları olduğunu her zaman duyarsınız ... eminim bazıları ESD hasarı ile ilgilidir. Şirketler, üretime maliyet kattığı için gerekli olmadığını düşünürlerse kullanırlardı.

İtibar: 33.8k

Hiç kullanmadım ve kullanmamaya atfedilebilecek bir zarara hiç tanık olmadım. Bu kadar tartışmalı konularla ilgili cevap genellikle şu, hayır, muhtemelen önemli değil. Olsaydı, kanıt çok daha net olurdu. Demek istediğim, bilgisayarları tamir ettiğiniz alana tüylü halı döşememenizi tavsiye ederim, bunun gibi bariz şeylerin ötesinde satın alın, iyi olduğunuzu söyleyebilirim.

İtibar: 49

Bu gerçekten çok basit. 20 yıldan fazla bir süredir tüm yetişkin hayatım boyunca profesyonel bir bilgisayar teknisyeni oldum. Bilgisayarınızda çalışırken elinizi bir şeye bağlamayı düşünüyorsanız, neden devam edip o eli bir arka kemer köprüsüne kelepçelemeyesiniz? Neredeyse aynı şekilde çalışacak, benim açımdan. Evet, size malzeme ve üretim maliyeti olarak sadece 20 USD'ye otuz beş sent satmaktan hoşlanacak birçok insan var, ama gerçek mi? Her zaman her bir bilgisayarın, sunucunun, satış noktası terminalinin vb. İç çerçevesi olan metal şasinin üzerinde elinizi bulundurma alışkanlığınız her zaman olsun. Bu metal çerçeveye sahip olması gerekir, çünkü teknik özellikler başka şeylerin topraklanmasını gerektirir. yangını önlemek için. Statik, farklı bir elektriksel potansiyelden kaynaklanır (vücudunuzun büyük bir kapasitör olduğunu hayal edin, çünkü aslında öyle. Vücudunuz ve elektrik potansiyelini tutma yeteneği, aslında dokunmatik ekran teknolojisinin temel taşıdır.) İki nesne arasında ve bu deşarjlar, bu farklı elektrik potansiyelini geçersiz kılar. Bununla birlikte, PC kasanız, dokunduğunuz bilgisayarın ilk parçasıysa, statik elektriği her zaman güvenli bir şekilde boşaltır. Eldivensiz bir elinizle kasanın yanında fiziksel olarak tezgahın etrafında hareket ettirme alışkanlığı edinin ve iyi olacaksınız. 20 yılda bir bile bilek kayışı takmadım. 20 yılda bir bile bir parçayı statik ile öldürmedim. Aslında, bahse girerim profesyonel bir bankın arkasında durup bir vardiyada 40 tamirden geçip yanmak istiyorsan ve bir bilek kayışı çıkarmış olsaydın? Anal kalıcı bir OKB vakası olarak arkanızdan alay konusu olana muhtemelen gülüyorsunuz. Statik bilek kayışı, bir problemi aramak için çaresizce bir çözümdür ve sizi temin ederim, ihtiyacınız olduğunu iddia eden herhangi biri ciddi bir donanım üzerinde verimli bir çalışma yapmaz, nokta.

Güncelleme

Komik, iş yerindeki insanlar bile ara sıra bu saçmalığı kabul ediyor - ESD'nin olmadığı gibi saçmalıkları kastetmiyorum, ama vücudunuzu şasiye boşaltmaktan başka bir şey yapmanız gerektiği saçmalığı. Giden rafta 'ESD hasarı' etiketli bir şey bile gördüm, çektim ve hayır ... yeterince sert görünmediniz, bu diğer belirsiz ODM üzerinden çalışan adolf revizyon 2.0b yongalarına sahip herhangi bir RAM ile ilgili bilinen sorunlar var. FreeBSD üzerindeki VIA yonga seti .... 2GB RAM'i iki karta böldüğünüzde, yaşadığınız garip hata tamamen duracaktır. Benim bakış açıma göre, küçük bilgisayar mağazalarının arka tarafında çalışmak - 'ESD hasarı' her şeyi kapsayan bir teşhis ve neredeyse yarısı kadar sorunu bulup düzeltebiliyorum. Kötü gök gürültülü fırtınalar, gerçekten olmadığı halde 'ESD hasarı' olarak etiketlendikten sonra 12 voltluk rayları patlayan çok sayıda güç kaynağı buluyorum. Tüm bu harika ESD kılavuzlarını yayınlayan kişiye yanıt olarak? Wikipedia'yı kimin yazdığını bilmiyoruz, gerçekten değil - ama listenizdeki hemen hemen herkesin% 1200 fiyatla satılık bilek kayışları olduğunu fark ettim ... tüm kariyerim boyunca bunu profesyonel olarak kesinlikle görmezden geldim ve henüz tek bir parçaya zarar vermedim mi? Bakın, bilebilirim çünkü ESD sorunları yaşıyor olsaydım, kurulan yepyeni donanımdaki RMA numaralarım bunu ortaya çıkarırdı.

Yorumlar:

Bu yüzden IBM, HP ve Apple, bunu çok ciddiye alan birkaç şirketin hepsi ıslak. Ben öyle düşünmüyorum! Kesinlikle öylesin. Yarattığınız hasar, mantığı zap'ladığınız anda her zaman görünmez. IEEE web sitesindeki teknik belgeleri biraz okumalısınız.

05/28/2014 tarafından Ve

ESD var mı? Katılıyorum.

ESD, donanıma aşırı derecede zarar verebilir mi? Ayrıca katılıyorum.

Bence iş gücü havuzunu, eğitimi, kültürel farklılıkları göz önünde bulundurmakta başarısız oluyorsunuz ve ayrıca şirket politikasına sanki herhangi bir aklı varmış gibi atıfta bulunuyorsunuz.

Onları doğru yapıyor mu? Bilgisayar bileşenlerini kullanması için yanlış kişiye güveniyorsanız, kesinlikle öyle.

Ancak...

Bu, üçüncü sınıf matematik seviyesi basittir - İşyerinde dokunduğum (ve her gün tonlara dokunduğum) her yeni parça bana bir veritabanında, nokta atanır. Bir ODM'ye geri gönderdiğim her parça da tablolaştırılır. ESD sorunlarım olsaydı, sayılarım büyüklük sırasına göre üretici başarısızlık oranlarından sapardı ve basitçe olmadı. Bu benim fikrim değil, tartışılmaz matematiksel bir gerçek. Bir bilek kayışı kullanmıyorum veya buna ihtiyaç duymuyorum. Apple'ın denizaşırı üreticilerinin yaptığı şey, bu noktanın oldukça ötesinde.

05/29/2014 tarafından Robert Scott

Yanıldığımı iddia ettiniz çünkü bu alanda 'uzman' olarak algıladığınız insanlar bunun gerekli olduğunu iddia ediyorlar - ve belki de, Çin'in kırsal kesimlerinde bulunan bir işçi havuzundan çok sayıda insanı yönetiyorsanız ... bu konuda herhangi bir fikriniz varsa, denizaşırı bir üretici için çalışarak sıfır deneyim olduğunu iddia ediyorum. Ama bir şeyi denemek ve iddia etmek doğru çünkü 'bu, bu ve diğer uzmanlar grubu öyle söylüyor' açıkça komiktir - önde gelen uzmanlar bir zamanlar dünyanın evrenin merkezi olduğuna, dünyanın düz olduğuna inandılar. vb. Bir fikrin popüler olduğu ve deneyime dayalı gerçek bir ihtiyacı olup olmadığı oldukça ilgisiz olan iki şeydir - bu tartışmadaki konumunuz için talihsiz, kelimenin tam anlamıyla tüm dünyanın olduğu binlerce vakaya işaret edebilirim. uzmanların tamamen yanlış olduğu ortaya çıktı. Benim ilgilendiğim kadarıyla? Bunu profesyonel bir şekilde yapmazsanız ve tüm gün boyunca, o zaman herhangi bir fikri destekleyecek deneyime sahip değilsiniz.

30.05.2014 tarafından Robert Scott

Yutturmaca, algılanan sorumluluklara uyma yükümlülüğü hisseden şirketlere dayanmaktadır. Büyük bir şirket 'ESD'yi umursamıyoruz' diyemez çünkü bu sorumsuz görünüyor, bu yüzden hiç kimse doğrudan ESD'ye atfedilebilecek bir hasara tanık olmamasına rağmen uygun güvenlik ürünlerini satın almak için çabalıyorlar. Onarım, mantıksal ve kanıta dayalı bir disiplindir, ancak ESD, tespit edilmesi imkansız bir öcüdür, bu yüzden ona olan inanç, mantıklı bir yaklaşıma sahip olanların karşısında uçar. 'IBM, HP ve Apple'ın var olduğu konusunda hemfikir olduğunu ve bu yüzden de öyle olduğunu' ifade etmek bu yaklaşıma hakarettir. ESD'yi, örneğin bozuk bir optik sürücüyle yaptığımız gibi test etme kapasitesine sahip değiliz. Yılda binlerce onarım yapıyorum ve ESD'nin herhangi bir hasara yol açtığı veya ESD'nin işimi etkilediği sonucuna asla kesin olarak karar veremedim. ESD, laboratuvarda test etmek için uygun araçlara sahip bir bilim insanıysanız gerçektir, ancak çoğunluk için abartılmış bir aldatmaca ve gerçek bir pratik kaygı yoktur.

30.05.2014 tarafından rdklinc

ESD nedir? Serbest elektronlar hareket ediyor. Bilgisayar bileşeni nedir? İşi başarmak için hareket eden serbest elektronları yönetme girişimi uygulaması. Bir an için litografi gibi üretim süreçlerinden yapılan elektrik bileşenlerinin gerçek hassasiyetinden bahsedelim - çok hassaslar, bu çok saçma. Kesinlikle kritik veri altyapısı için cihazlardaki ticari CPU özelliklerine yeterince dikkatli bakın ve ara sıra kozmik ışının çip paketinden geçmesine ve serbest bir elektron üretmesine neden olan hataların rakamlarını bulacaksınız. Cezalı değil mi? Hayır, bu daha çok 'topraklamanın ne olduğunu anlamıyor'. Topraklama, dünyayı devasa bir kapasitör gibi kullanmaktır. Söyledikten sonra, TÜM devreler topraklanmıştır - toprak, elektronların bir daire içinde akmasını sağlayan ve devreyi oluşturan kısımdır. Elektronik öylesine hassastır ki, ayakkabınızın tabanından çıkan iyonlaştırıcı radyasyon miktarı onu yok eder.

30.05.2014 tarafından Robert Scott

İtibar: 377

Anti statik bir mata veya bilek kayışına ihtiyacınız yoktur. En iyisi fişe takmak ve ana karttan güç konektörünü çıkarmaktır. Çalışırken bir elinizin veya ön kolunuzun kasanın bazı metal kısımlarına dokunduğundan emin olun. Ben bir saha teknisyeniyim ve asla bir paspas veya kayışın yanında taşımadım. Sadece diğer gerekli önlemleri alın.

İtibar: 187

Hayır. Tüm elektrik prizlerini, tüm çevre birimlerini ve aygıtları makineden çıkarın ve biriken statik elektriği boşaltmak için metal bir şeye dokunun (özellikle halılarınız varsa!).

Yorumlar:

Morris Levy, kesinlikle haklısın. Ancak bu soru yaklaşık bir yıl önce cevaplandı ve cevap kabul edildi. Umarım güncel sorulara bunun gibi iyi ve faydalı cevaplar verebilirsiniz ....-)

04/19/2011 tarafından eski türkiye03

İtibar: 245

Gerçekten, anti-statik bir kayışa ihtiyacınız yok - mat.

Bilgisayarınızın parçalarına ne olacağı umurunuzda değilse, onu kullanmayın.

Kayış, bir miktar statik elektrik alırsa artık çalışmayı durdurabilecek devrelerdeki ve hassas elektronik bileşenlerde elektrik deşarjlarını önlemenizi sağlar.

Bu yüzden kullanmak güzel.

Yorumlar:

Buna bakmanın bir yolu, kimseye vurulmadığınız veya vurulmadığınız sürece birine kırmızı ışıklardan geçmenin güvenli olduğunu söylemek gibidir, o zaman bu ölümcüldür! Haklısınız, ESD elektronik için gerçek bir tehdit olduğu için insanların bunu ciddiye alması gerekiyor. Kendi işleriniz üzerinde çalışıyorsanız, risk alırsınız. Öte yandan, bir başkasının işi üzerinde çalışıyorsanız, iyi ESD uygulamalarını kullanıyor olsanız iyi olur!

14.11.2012 tarafından Ve

Um ben sadece .. Arkadaki yeşil ışık sönene kadar bilgisayarımı aç ve kapat.

02/22/2019 tarafından BLANCEDRHINO78 oyun

İtibar: 13

Aletinizin topraklanmış olması gerektiği sürece ... güç telini takın, Malezya'da bizim için akorumuz topraklanmıştır ..

İtibar: 13

Bu kadar zor olan, sadece önlemleri önceden al ve işi bitir.

Yorumlar:

harika yorum!

21.12.2015 tarafından Vincent Chirafisi

İtibar: 43

Tamam, myaswell kitaplar için bir tane ekliyorum ... Antistactic Mat? Elbette, üzerinde çalıştığınız bir bilgisayarı yedeklemeyi planlıyorsanız. İş için bir çalışma alanı sağlarken parçaları gerektiği gibi Takma ve Çıkarma. Antistatik bileklik? Statik hassas cihazlarla uğraşmak istiyorsanız elbette.

Ama bunu sadece evde ve hızlı bir şekilde yapmak istiyorsanız, gerçekten de tüm bu aşırılıklara gitmenize gerek yok. Bilgisayar kasası prize takıldığında ve kapatıldığında hala topraklama sağlar, sadece Güç Çubuğunuzdaki veya Güç Kaynağınızın arkasındaki güç anahtarının kapalı olduğundan emin olun. Metal kasaya dokunmak için bir elinizi kullanmak statik elektriğin boşalmasına neden olur.

Keskin kenarlara dikkat edin. Emin değilseniz, rahat bırakın. Kendi sorumluluğunuzdadır kullanın. 'ZAPPED' bilgisayar onarımları maliyetli olabilir. Şahsen hiç sorun yaşamadım.

İtibar: 25

ESD hasarlarını önlemek için herkesin farklı bir yaklaşımı var (bu yüzden bunu yapmanın gerekli olduğunu düşünüyor). Tembel olduğum ve bilek kayışlarıyla uğraşmak istemediğim için kişisel tercihim sadece ESD'yi önlemek. Benim yolum kablosuz, sadece 2 bilgisayar tarafından yönlendirilen küçük bir fan kurdum. Çalışma alanımın üzerinde Ion Quadbar. Prosedürler hakkında bir daha asla endişelenmeyin. Kolay, etkili ve birisi için günlük olarak hassas cihazlarla uğraşmak o kadar da maliyetli değil.

Yorumlar:

Ne??? Önünde bir iyon sistemi olan bir fan, herhangi bir ESD koruması sunmaz. Tek yaptığı hava akımı içindeki statik yükü kaldırmaktır. Paranızı ucuz bir ESD bilek kayışı ve matına harcayın.

11/13/2012 tarafından Ve

Bilgisayarımı kapattıktan sonra arka taraftaki yeşil ışık yanmayana kadar açıp kapatıyorum.

02/22/2019 tarafından BLANCEDRHINO78 oyun

Merhaba @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Elektronik cihazlarda ESD hasarına da neden olabilecek statik elektriği vücudunuzdan nasıl boşaltıyorsunuz?

Elektronik cihazlarda kalan artık gücü tüketmek, onları sizin tarafınızdan işlemden kaynaklanan ESD hasarına karşı bağışık hale getirmez.

02/22/2019 tarafından Jayeff

İtibar: 1

Kabloları çıkarmanız, kalan yükleri boşaltmak için güç düğmesine basmanız ve çalışmak üzere olduğunuz sistemi yine de topraklamanız önemlidir. Bu, bileşenlerin ve onarım teknisyeninin korunmasına yardımcı olur. Sistem ile topraklama ücretleri biriktirilemez, ancak kendinizi ve sistemi topraklamazsanız, bileşenlere ve sağlığınıza zarar verebilecek yükler oluşabilir. Bilgisayar kasasında çalışırken her zaman bir bilek kayışı takmak kesinlikle gereklidir.

Nelson, 3 Mayıs 2013

Yorumlar:

Çıkarma fikriniz sizi zararlı hat voltajlarından (110/220 volt) koruyabilir. Düzgün topraklanmış bir paspasınız ve çalışmak için bilek kayışınız yoksa, EDS koruması için ihtiyacınız olanı ortadan kaldırır. Cihaz çıkarılabilir bir AC kablosu kullanıyorsa ve bir yedeğiniz varsa, yalnızca topraklama pimini bırakarak kablonun güç bıçaklarını kesebilirsiniz, artık her iki gereksinimi de karşılıyorsunuz (metal kasaya bağlı bir bilek kayışı kullanarak). Sisteminizi boşaltmaya gelince, bu yıllar önce yüksek voltajlar (800 ~ 1000 volt DC) ve büyük depolama kapasitörleri kullanan CRT'lere sahip olduğumuzda daha mantıklıydı. Bugün sadece güç kaynaklarının içinde büyük kapasitörler var ve çoğunlukla etraflarında maruz kalmayı korumak için koruyucu var. CRT'ler söz konusu olduğunda, onları deşarj etmek için özel bir alet kullanmanız gerekir (test uçlarıyla birlikte 5 Ohm 15 watt direnç), çünkü güç düğmesini basılı tutmak onları deşarj etmez (açıkçası, bir güç anahtarını tutmanın çoğunu yaptığını bulamadım) güç sistemi kapasitörlerini deşarj etmede herhangi bir şey)

07/06/2013 tarafından Ve

İtibar: 1

Merhaba, eski parçaları farklı bir bilgisayarda kullanmak istemeniz durumunda yapmanızı tavsiye ederim.

İtibar: 23

Bir yaşam için bilgisayarları tamir ettiğimde, bize bilek kayışları verildi. Evlerde ve ofislerde saha hizmeti olduğu düşünüldüğünde, daha çok ne kadar profesyonel göründüğümüzle ilgili olup olmadığını merak ederdim.

Kendim daha önce ya ana birimi prize takılı olarak bırakmıştım ve gerekirse mins anahtarını kapatmıştım, böylece kasa topraklanmıştı. Davaya dokunmadan içeride gerçekten çalışamazsınız, bu yüzden siz de cezalandırılırsınız. Ben öğrenciyken mutfaktaki paslanmaz süzgeci elektronik projelerimiz için kullanırdık.

Kayışı her zaman bir şeyleri yakalayacağı için bir acı buluyordum, ayrıca parmağınızın ucunda değilse, tüm yüklerden kurtulmanın ne kadar iyi olduğunu merak ediyorum.

Başkalarının da söylediği gibi, bir tane takmak gerçekten zarar vermez (çantada anlamadığınız sürece).

İtibar: 31

Tam olarak değil. Parçalamadan önce en az 5 dakika önce masaüstüne giden tüm gücü kesin.

Yorumlar:

Thx D

06/24/2010 tarafından Korkmuş

Bu cevap yanlış. Topraklanmamış vücudunuzda statik elektrik oluşur. Güç kablosunu her zaman güç kaynağına bağlı tutuyorum ve devre kartlarına dokunmadan önce içindeki herhangi bir metal parçaya dokunuyorum.

22 yıldır bunu her gün yapıyor - sıfır sorun.

06/26/2010 tarafından Vic

Korkmuş