Homebutton'ı değiştirme VE Touch ID'nin hala çalışıyor olma olasılığı var mı?

iphone 6

19 Eylül 2014'te piyasaya sürülen bu 4,7 inç ekranlı iPhone, iPhone 6 Plus'ın daha küçük sürümüdür. A1549, A1586 ve A1589 model numaraları ile tanımlanabilir.



İtibar: 667



Gönderilme Tarihi: 11/04/2016



Çok fazla telefon onarımı yapıyorum ve iPhone'larındaki ekranı kendi başlarına değiştirmeyi deneyen ve ana düğmelerini (çoğunlukla esnek kablo) değiştiren bazı müşterilerim var.



Apple tarafından tamir edilmeden veya değiştirilmeden Touch ID'nin tekrar çalışmasını sağlama imkanı var mı?

Yorumlar:

Mümkün, ancak bunu yalnızca apple center yapabilir ve müşteri ekranımı ve ana düğmeyi apple store'da değiştirdim ve onlar bunu değiştirdikten sonra işe yaradı. Değiştirildikten sonra onarılması gerekiyor, ancak nasıl yapılacağını bilmiyorum.



06/12/2017 tarafından David

Apple merkezinde bir ev düğmesi değişiminin ne kadara mal olduğunu bilen var mı? Apple Care, değişim için özellikle gerekli midir?

07/08/2017 tarafından Sem B

Ana düğmeyi Apple ile değiştirmek 80 dolara mal olacak

06/11/2017 tarafından Tyler Shelley

Birkaç gün önce eskisi kırıldığından beri yeni bir iPhone SE sipariş ettim ve geldiğinde yenilenmiş olduğunu öğrendim. Ana ekran düğmesi değiştirildiğinden beri Touch ID çalışmıyordu ve bu yüzden orijinal telefonumdan olanı değiştirdim ve ardından telefonu DFU moduna geçirip sıfırladım. Orijinal, çalışan bir ana düğmem olmasına rağmen çalışmıyor.

01/02/2018 tarafından Feni

Bu bilgi için teşekkürler Tyler, ben de bunu bilmiyordum. Ayrıca, iCracked aracılığıyla onarımlar yaptığım için, bu Touch ID bileşeninin kişisel mülkiyetim olmadığı için düzeltilip düzeltilmesini sağlamak için (varsa) hangi bilgilere ihtiyacım olduğunu biliyor musunuz?

02/27/2018 tarafından Çad

30 Cevap

Seçilen Çözüm

İtibar: 60.3k

Düğmeyi değiştirirseniz tam anlamıyla mümkün değildir.

Becerilere sahipseniz, bozuk ana düğmeyi tekrar birleştirmek mümkündür. Ancak bir iPhone 6 ana düğmesinde 'çip' yoktur. Tek çip, butonun safir yüzüne kaynaşmış sensör çipidir, çipin butondan çıkarılması veya herhangi bir verinin çıkarılması mümkün değildir.

Yorumlar:

Bilgi için çok teşekkürler kardeşim

08.10.2017 tarafından Mushtaq Mahomed

@tevfik çok saygın görünüyorsunuz, bu yüzden size iPhone 7/7 + Ana düğmeleriyle ilgili bir soru sormak isterim. 7+ ekranımda bir değişiklik yaptığımda umursamazdım ve esnekliğin üst yarısını biraz yırttım ve şimdi Touch ID ve tıklama işlevi artık çalışmıyor. Planım, hasar görmemiş bir iPhone 7 ana düğmesi alıp U10'u değiştirmek, böylece yeni esnek kablo üzerinde orijinal U10'a sahip olacağım, bu yalnızca tıklama işlevini düzeltecek, ancak Touch ID'yi düzeltmeyecek gibi görünüyor. Ana ekran düğmesi esnekliğindeki Dokunmatik Kimlik için hangi çipin olduğunu biliyor musunuz? Bilmek istiyorum, böylece hem o çipi hem de U10'u yeni esnekliğe değiştirebilirim, böylece telefonlarımın ana düğmesi düzgün çalışacaktır. Çok teşekkürler.

04/02/2018 tarafından Ethan

Düğmenin altındaki sensör, Touch ID şifrelemesini barındırır, bu nedenle yalnızca orijinal düğme çalışacaktır.

05/02/2018 tarafından Tom Chai

İyi paylaşım ..

02/03/2018 tarafından Pattonki

Ethan, olmayacak. Kaplumbağa (U10), MESA eşleşmezse ve Kaplumbağa cihazla zaten eşleştirilmezse çalışmayacaktır, bu yüzden onu hareket ettirmek anlamsız olacaktır.

06/06/2018 tarafından Ben Duffy

İtibar: 115

kenmore önden yüklemeli kurutucu ısıtmıyor

Aslında çalışmak için yeni bir tane buldum, önce pilin bağlantısını kestim, lcd'nin bağlantısını kestim, pili tekrar bir bilgisayara bağlı olarak başlatmasına izin verdim, böylece ne zaman başladığını biliyorsun, sonra pil bağlantısını tekrar kes, lcd'de evin bağlantısını kes düğmesi, ardından lcd'yi yeniden takın, başlatmasına izin verin, sonra tekrar kapatın, ana düğmeyi tekrar bağlayın ve başlatın, ardından dfu modunda kapatın ve geri yükleyin, sonra çalışır, temelde ana düğmenin kodunu yeniden yazar Bunu birçok telefonda% 100 başarıyla yaptım, umarım yardımcı olur

Yorumlar:

Başka bir cihazdan orijinal Apple ana düğmesiyle veya bazı yedek parçalarla denediniz mi?

05/10/2017 tarafından мОзеб

Yöntemini denedim ve benim durumumda iPhone 6S'de çalışmayacak

06/10/2017 tarafından мОзеб

Söylediklerini yeniden yazabilir misin, lütfen ne dediğini anlayamıyorum

07/10/2017 tarafından Jadon Simpson

Apple'dan bir ana sayfa düğmesi miydi, çok ilginç

08/10/2017 tarafından Mushtaq Mahomed

Bir Apple orijinal ana sayfa düğmesini nasıl belirlersiniz? Yaklaşık 20 Apple orijinal ekranım var ve hiçbirinin üzerinde elma olan bir ana ekran düğmesi yok.

08/10/2017 tarafından Richard Clausell

İtibar: 12k

Bulduğumdan ve kesinlikle denediğimden değil. En iyi anlayabildiğim, Touch ID düğmesinde fabrikada mantık panosuyla eşleştirilmiş bir yonga olduğu. Silme / geri yükleme onu sıfırlamadığından, bu bilgiler kart düzeyinde bir yerde saklanır.

Touch ID oldukça sağlam bir güvenliktir. Bu sefer Apple'a bir galibiyet vereceğim.

Yorumlar:

Bu yalnızca iPhone 5'ler için geçerli olabilir. iPhone 6 ana düğmesinin yalnızca bir çipi vardır, sensör çipinin kendisi.

04/11/2016 tarafından Tom Chai

Tanımlayıcıyı saklayan bir şey olmalı.

Yok mu?

Demek istediğim ... tek boynuzlu at osuruklarında saklanmıyor. Ana sayfa düğmesinin tanımlayıcısını saklayan bir şey olmalı, aksi takdirde ev düğmelerini değiştirmek mümkün olacaktır.

Sağ?

04/11/2016 tarafından Josh W

Evet. İPhone 5s düğmesi 2 parçadan oluşuyor, kristalin arkasındaki sensör çipi ve esnek üzerindeki denetleyici çipi, ayrıca zincirin diğer ucu A7 CPU olacaktır. Bununla birlikte, iPhone 6'dan başlayarak, Apple tek çipli bir çözüm kullanmaya başladı, sensör çipi ve denetleyici çipi bir ve tek.

İnsanların, kırık uçları birbirine ekleyerek, arızalı kapakları / bobinleri / dirençleri değiştirerek veya hatta iPhone 5'ler için (onaylanmadı) denetleyici yongasını geçirerek ana düğme bükülmelerini düzelttiğini duydum, ancak iPhone'daki ev düğmeleri için yonga geçişi mümkün olmayacaktı 6 ve üstü çünkü sadece bir çip var ve onu kristalden çıkarmak mümkün değil.

05/11/2016 tarafından Tom Chai

kristale yapıştırılmış mı? Küçük çatlakları olan ancak çalışan, yani TOUCH ID vb. Gibi bir ana düğmem olduğundan, ekranı değiştirmek zorunda kaldım ve yeni ekranla yeni bir ana sayfa düğmesi aldım. Düğmeyi değiştirmeniz gerekiyor, sadece kırık düğme ile iyi görünmüyor, lütfen yardım edin.

01/05/2017 tarafından Mushtaq Mahomed

Ana düğmeyi ve işlevselliğini korumak için Touch ID alıcı bir 'çıkartma' alabilirsiniz. Bir tane ve 5D temperli cam koruyucum var ve çıkartma aynı hizada duruyor. Neredeyse o ekstra 3 mm koruma katmanım yokmuş gibi. Ayrıca Touch ID güvenliği ve Touch ID odaklı her şeyle çalışır.

02/27/2018 tarafından Çad

İtibar: 34.6k

Maalesef hayır (farkında olduğum kadarıyla). İşlemciye benzersiz bir kimlikle bağlanır, bu nedenle her ikisi de eşleşmezse, dokunma kimliği çalışmayacaktır. Apple bunu güvenlik nedenleriyle yaptı.

Yorumlar:

Çipin esnekten lehimlenmesi (?) Veya benzeri bir yöntem olduğunu duydum .. Ve işlemcinin benzersiz kimliğini öğrenip ana düğmede değiştirmek mümkün olmaz mıydı?

04/11/2016 tarafından ppalfinger

Ne kadar inek olmamı istiyorsun? Nasıl çalıştığını çok iyi anlıyorum, sadece basit bir şekilde nasıl açıklayacağımı bilmiyorum.

04/11/2016 tarafından Josh W

Teorik olarak, evet. İşlemcinin kimliğini okuyabilseydiniz ve giriş düğmesindeki yonga üzerindeki kimliği değiştirecek bir yazılıma sahip olsaydınız, bunu yapabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla bu henüz yapılmadı.

Gelecekte yapılabilir, ancak Josh'un dediği gibi, Apple güvenlikleri konusunda çok sıkı. Bu şekilde ifade etmek gerekirse, yıllar önce yapılan MacBook'lardan SMC çiplerini yeniden programlamanın bir yolunu hala bulamıyorum, bu yüzden onları yeni satın alamıyorum ve bunun yerine onları kırık tahtalardan çıkarmak zorunda kalıyorum ...

04/11/2016 tarafından Reece

@yavbirah Lütfen açıklamaya çalışın :)

04/11/2016 tarafından ppalfinger

Bu benim mantığım:

Apple, Touch ID tarayıcıyı ve mantık kartını birlikte yapmaz, ancak eşleşmeyen parçaları kullanamazsınız, bu nedenle bir noktada eşleştirilirler. Touch ID'nin bir IC'si vardır ve telefonun IC'leri vardır, bu nedenle bir noktada ikisi programlama yoluyla eşleştirilir. Yalnızca yazılım telefona yüklendiğinde, Touch ID tanımlayıcısını bulması ve benzersiz bir dahili kod oluşturması mantıklı olacaktır. Bu parçalardan herhangi biri değiştirilirse, kod kontrol edilmez ve Touch ID başarısız olur.

Hiçbir yazılım korsanlığı bunu çözemediğinden veya kodlayamadığından, bu neredeyse kesinlikle fabrikada hangi yöntem kullanılırsa kullanılsın yeniden yapılamayacak tek seferlik bir olaydır. Ben Android programlamaya alışkınım, bu yüzden aklımda bir çeşit MD5 kontrolü var.

04/11/2016 tarafından Josh W

İtibar: 37

Bir iPhone ana ekran düğmesini yeniden eşleştirirken dokunmatik kimliği korumanın bir yolu vardır. Telefonları yeniliyor ve eBay'de satıyorum. Bir sürü ev düğmem var ve bunları karıştırdım ve üzerinde çalıştığım telefon için doğru ana düğmeyi bulmam gerekiyordu. Apple'ı aradım ve bana bunun yapılabileceğini söylediler, ama nasıl yapılacağını asla söyleyemedim, çünkü telefonu kapatmak zorunda kaldım ve gerçekten de temsilcinin onun neden bahsettiğini bilmediğini düşündüm.

O gece siyah ekranlı bir telefonu tamir ediyordum ve test etmek için herhangi bir düğmeyi tuttum ve telefonu kurtarma moduna geçirdim ve kurmaya başladıktan sonra parmak taraması başarısız olmadı ve kullanabildim Touch ID. Onlar beyaz bir düğme kullanmıştım ve Touch ID çalışıyordu ve ekranım siyah bir ekran olduğu için orijinal olamazdı. Apple'ı tekrar aradım ve evet işe yaraması gerektiği söylendi. Temsilcinin bana açıkladığı şey, bazı şirketlerin paradan tasarruf etmek için sattıkları ev düğmelerine doğru donanımı koymadıklarıydı, ancak kaliteli bir tane satın alırsanız, Touch ID'yi tam bir sistem yaparak çalışacak şekilde sıfırlayabilecektir. DFU modunda geri yükleyin. Öyleyse, Touch ID'yi geri yükleyebileceğinizi kim bilebilirdi, bu yalnızca satın aldığınız ana sayfa düğmesine bağlıdır. Apple Store ve Best Buy'ın sizin için yeniden gönderebileceğini ve Touch ID'nizi saklayabileceğini söylediler.

Yorumlar:

iphone 5s kurtarma modundan nasıl çıkarılır

O beyaz ana sayfa düğmesi, diğer iPhone'daki orijinal Apple ana düğmesi miydi?

09/19/2017 tarafından Marko Himanka

Emin değilim ama Apple temsilcisi yüksek kaliteli olması gerektiğini söyledi. Benim tahminim Apple olmalı. Her aradığımda iPhone yardım hattını arardım, çok yardımcı oluyorlar.

09/19/2017 tarafından Richard

Richard'ın ne dediğini teyit edemiyorum. Gönderinizden sonra bu yöntemin işe yarayıp yaramayacağını çok merak ettim, bu yüzden iki iPhone'u ayırdım ve Homebutton'u bir iPhone'dan diğerine denedim, ancak aynı zamanda normal bir sıfırlama ve DFU modunda bir sıfırlamadan sonra telefon hala bana bir dokunma kimliği hatası ...

02/10/2017 tarafından ppalfinger

Şanslı bir olay olduğuna eminim ki şüpheliyim. Jailbreak ile yapılıp yapılamayacağını okudum. Bu doğruysa, o zaman bu benim için en olası nedendir. Jailbreak yaparsanız okurum, o zaman Apple'a geri dönseniz bile firmware düğmesi bağlı kalır. Başıma gelenleri de kopyalamaya çalıştım ve bir daha işe yaramadı. Orijinal düğmeleri olan düğmeleri başka telefonlara koydum ve hiçbir şey yapmadım. Elmayı tekrar aradım, yine yapılabileceğini söylediler. Apple mağazasına gidip ekranı ve düğmeyi değiştirmemi sağlamaya çalışıyorlarmış gibi hissetmeye başladım. Kesinlikle işe yaradığını söylediler. Bunun doğru olup olmadığını bilmiyorum. Çalışmayan ev düğmesi olan bir telefonla uygulama mağazasına gitmeyi ve ekran ile düğmeyi değiştirmeyi düşünüyorum. Bu şekilde, sadece programlıyormuş gibi düğmeyi değiştirip değiştirmediklerini bileceğim, ancak telefonda 4 Apple temsilcisiyle konuştum ve hepsi pratik olarak bana karantinaya alındı. Jailbreak yöntemini araştıracağım. Sanırım bu şekilde daha iyi bir şansım olabilir.

02/10/2017 tarafından Richard Clausell

Jailbreak işlemi çalışmaz, güvenlik eşlemesi işletim sistemi seviyesinin altında çalışır. Bellenimde bir eşleştirme rutini vardır, ancak Apple sunucusunun sistemi güncellediğinizde olduğu gibi isteği imzalamasını gerektirir. Sistem güncellemesinin aksine, bu sunucu genellikle halka açık değildir. Belki bir aksaklık oldu, bu yüzden bir şekilde gerçekten ona ulaştınız ve sizin için isteği imzaladı.

02/10/2017 tarafından Tom Chai

İtibar: 37

Bunu nasıl bulduğumu sormayın, ancak 'resmi' TouchID düğmelerindeki çip aslında OTP değil.

Aslında bir e2prom'dur, ancak harici yazma voltajı hattı bir hücre sigortası aracılığıyla yönlendirilir, böylece yazıldığında 'Zaplanır' ve açık devreye girer veya yeniden yazma girişimlerinin başarısız olması için en azından çok yüksek direnç gösterir.

Bunu düzeltmenin yolu, çipi X ışınları ile silmek olacaktır. Söylemeye gerek yok, tehlikeli olabilir, ancak UV ışığı, muhtemelen olması muhtemel olan birçok küçük yongada olduğu gibi çalışabilir. Hücre boyutu muhtemelen mikrometre aralığındadır, bu nedenle Cool-X veya benzeri bir şeyle uygulanabilir olmalıdır.

Yorumlar:

Merak ediyorum bir degauser onu silecek mi? Bahse girerim

05/11/2020 tarafından James

İtibar: 25

Merhaba, Touch ID sensörü her telefona özeldir. Orijinaliyle bile değiştiremezsiniz. Çalışırsa, sadece şanslısınız çünkü telefon arızalandı ve yeni sensörle eşleşebilir. Apple, tüm ön ekranı değiştirip Horizon Machine ile eşleştirerek ana düğmenizi düzeltir. Apple, ekran değişimine ihtiyacınız varsa bunu da yapar. Best Buy, Horizon Machine'e sahip oldukları için Touch ID'yi de onarabilir.

Yorumlar:

Üzgünüm kardeşim, bunu satın almak için birçok kez başarılı bir şekilde yaptım. PC'ye (veya benim durumumda iMac'ime) takılı, takılıyken dfu'nun nerede yapılacağı, daha sonra PC'ye takılı kalması ve telefonu kapatması, ekranı ve pili (önce pil) bağlantısını kesip yeniden bağlayın. donanım ve geri yükleme modu ile dfu'dan çıkarın. Titiz olabilir ve bir adımda zamanlamayı kaçırırsanız, biraz bile olsa işe yaramaz.!

05/11/2020 tarafından James

neden bir video yapıp youtube'a göndermiyorsun ve milyonlar yapmıyorsun

06/12/2020 tarafından Flarnity

İtibar: 13

Merhaba,

sadece nasıl olduğunu bilmeni isterim .. iPhone 6S'imdeki Ana Sayfa düğmesi kırıldı ve bir tane daha satın almam gerekiyordu. EBay'den yaklaşık 5 $ 'a bir tane aldım. Yükledim ve gayet iyi çalışıyor. Touch ID hariç. Buradaki bazı kullanıcıların önerdiği gibi, DFU modunda geri yüklemeyi denedim, ancak Touch ID'nin çalışması için hiç şansım olmadı. Belki sadece Apple'ın orijinal ev düğmesi ile mümkündür. Birisi ev düğmesi değiştirildikten sonra Touch ID'yi çalıştırmanın bir yolunu bulursa lütfen bize bildirin.

Yorumlar:

evet hala eski ev düğmeniz varsa

22.12.2020 tarafından Micah

İtibar: 1.1k

İPhone 5s Touch ID ekranımı değiştirdim, şans eseri orijinal parmak izi tarayıcısının esnekliğini telefona geri koyduysa Viola tekrar çalışıyordu, kesinlikle mantık panosuyla çip eşleştirmesi diyebilirim. Bir sonraki denemeniz için bir iPhone 6 Plus aldınız, sonuçları yakında size bildirecek

İtibar: 13

apple'ın ana düğmenizi değiştirmesi gerekecekti, hatta bir oem iPhone 6 ana düğmesi denedim ve altıya daha koydum ama Touch ID yalnızca mantık panosunun birlikte geldiği ana sayfa düğmesiyle çalışacak

Yorumlar:

sahip olduğum araca sahipseniz bu mümkün

4 OCAK tarafından Micah

İtibar: 25

Yani tüm sorduğunuz '5'lerin saklanabilir bir çip bilgisi var mı'

Mesele şu ki, bir abaküs hayal edin. Üç kırmızınız ve sonra üç maviniz var.

Tabii ki, 1'ler ve 0'ları okuyan bir dizi cips. Ama çip okuyucu

telefonun içinde üç kırmızı ve üç maviyi görüyor ve tamam diyor.

Cips içinde sert kablolanmıştır. Okunabilir bir program değil

çip sadece ana sayfa düğmesinin altındaki bir dizi çipi okursa

Bu bir şey mi ve evet diyor, tamam bu doğru sıradaki doğru cips.

Belki biraz genişletmek gerekirse, ana ekran düğmesindeki çipten sonra

'okumak', algoritmayı devreye sokuyor ve evet diyor, 37 işte bu.

Sonuç olarak, depolanacak programlanabilir bilgi yok

Yorumlar:

Aslında Touch ID sensör yongası programlanabilir dahili depolamaya sahiptir, yükseltilebilir ürün yazılımına ve muhtemelen eşleştirme anahtarı için güvenli anahtar depolama alanına sahiptir. Fabrikada yazılır ve ekran onarımı sırasında Apple servis teknisyeni tarafından da yazılması mümkündür. Şimdi sorun şu ki, bu şeyi yeniden programlamak için dijital olarak imzalanmış bir komut gerekiyor, yalnızca Apple bunun için ana anahtara sahip. Ayrıca, çipin o alanını nasıl okumaya veya yazmaya zorlayacağını henüz kimse çözememiş görünüyor.

04/30/2018 tarafından Tom Chai

İtibar: 1

ip6s 64gb MKQP2J / A'ya sahibim, gümüş 64gb olması gerektiğini kontrol ediyorum, ancak iphone'um evin etrafında altın yüzük ile ALTIN, dokunmatik kimlik iyi çalışıyor! yeterince tuhaf ha? iPhone'uma ne olduğu hakkında bir fikriniz var mı?

Yorumlar:

Bilgiyi nereden buldunuz (ip6s 64gb MKQP2J / A)?

Ayarlarınızdaysa, iPhone'unuzun üretildiğinden başka bir ana kartınız ve Homebutton'ınız olabilir.

02/10/2017 tarafından ppalfinger

İtibar: 1

merhaba, bende de aynı sorun var. Ancak orijinal dokunmatik düğmeyi CPU ile eşleştirmenin bir anlamı yok çünkü parmak izi bilgisi mantık kartında bir yerde bulunuyor.

Biraz internet aramasıyla, sadece DFU moduna girip iphone'u sıfırlayarak veya temizlemek için gücü keserek bazı çözümler bulabildim.

Şans olabilir ya da olmayabilir ama yaptıkları için denemeye değer.

Yorumlar:

Bu adam en bilgisiz olanı.

06/06/2018 tarafından keats11

İtibar: 1

Neden işleri karmaşıklaştırmak için, Ipad'im Karımın Parmağının parmak iziyle çalışıyor, bu yüzden bu Ipad Touch ID'yi her kullanmak isteyince, o benim için orada olmalı ???

Yorumlar:

TouchID erişimi için aslında birden fazla parmak izi ekleyebilir veya TouchID'yi devre dışı bırakabilir ve bunun yerine 4 basamaklı veya 6 basamaklı bir parola kullanabilirsiniz.

09/13/2017 tarafından Rachael Melville

Mümkün değil, iOS o kadar akıllı ki baskıların aynı kişi olup olmadığını anlayabilir) :)

09/14/2017 tarafından imoddedit

İtibar: 1

Biri durumumla karşılaşırsa, durumumu çözmenin en iyi yolunun ne olduğunu bana bildirin. Özellikle tamamen bozulduğu iphone 6 ana düğmesiyle ilgili gerçekten sorunlarım var. Ve bir iphone 6'nın yedeğini hatırlıyorum, ancak yalnızca anakartı (dahili olarak) hasar görmüş. Dışarıdan hasar yok. Esasen, bunu sadece şımarık dokunmatik kimliğim ve diğer yedek iphone 6'nın dokunmatik kimliği nedeniyle yapmak istememin nedeni mükemmel çalışıyor. Mevcut anakartımı yedek kartla değiştirme olasılığı var mı, böylece telefonumun çalışan dokunmatik kimliği, çalışan anakart ve özellikle yepyeni bir iphone 6 gibi çalışan diğer ilişkilendirilebilir parçalarla iyi çalışmasını sağlayabilirim.

Yorumlar:

Diğer tahtanın hasar gördüğünü söyledin ...

08/28/2017 tarafından c9679

İtibar: 1

Telefonum iphone 5s. peki ya iphone 5s'in çalışan ev bottonunu alırsam ve başka bir iphone 5'e aktarırsam dokunmatik kimliği tekrar kullanabilir miyim?

Yorumlar:

Hiçbir dokunuş benzersiz değildir

08/28/2017 tarafından c9679

HAYIR, dokunma kimliği çalışmayacaktır.

08/30/2017 tarafından Kaye

HAYIR, bunu yapabilecek bir aracım var

4 OCAK tarafından Micah

İtibar: 1

Apple merkezinde bir ev düğmesi değişiminin ne kadara mal olduğunu bilen var mı? Apple Care, değişim için özellikle gerekli midir?

Yorumlar:

130 Euro veya telefon değişimi veya en kötü durumda bedelsiz sadece 20 Euro (burada Kıbrıs'ta)

02/09/2017 tarafından Demetris Xristou

tek başına ana ekran tahmini 169 ABD dolarıdır ancak 'diğer' hasarın 349 ABD doları olduğu tahmin edilmektedir (ABD doları)

01/23/2018 tarafından Erwin Tieng

İtibar: 11

Orijinal ana düğmeyi başka bir iPhone 6'dan aktarırsanız, dokunmatik kimliği çalışır mı?

Yorumlar:

Hayır. Sayısız kez yoruldu.

02/10/2017 tarafından Tom Chai

İtibar: 37

Orijinal ana düğmeyi aktarırsanız kesinlikle işe yarayacaktır. Bu nedenle, ekranı düzeltmek için bir mağazaya götürürseniz, onlara ana düğmeyi değiştirmelerini söylediğinizden emin olun, böylece dokunmatik yardımınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

İtibar: 1

Soket üzerine basılmış bir QR kodu olduğundan, yeni dokunmatik kimliği programlamanın bir yöntemi olmalıdır. Bunun ipucu olduğuna kesinlikle inanıyorum. Ama nasıl? Hiçbir fikrim yok!

Yorumlar:

QR kodu yalnızca lojistik takibi için kullanılır, anahtarla ilgili değildir.

04/11/2017 tarafından Tom Chai

QR kodlu 5 veya 6 parça var, bu yüzden Apple bu parçalardan biri değiştirilirse bunu anlar. Artık değiştiğinde Apple servisi.

03/15/2018 tarafından Marc

Sürekli onarım yapıyorum ve elma güvenliği benim için hala biraz belirsiz. Ama benim anladığım kadarıyla nand, gpu, cpu, home butonu, bunların hepsi artı daha fazlası, diğeriyle aynı hizaya gelmesi gereken belirli bir şifreleme koduna sahip. Fabrikadan çıktıktan sonra bunun bunu değiştireceğine dair gerçek bir bilgim yok. En iyisi, bir telefon satın alırsanız veya ekranı değiştirirseniz, orijinal ana düğmesinin olduğundan emin olmanızdır.

27.09.2020 tarafından Anthony gonzalez

İtibar: 1

Merhaba, mantık panosuna eşleştirilmiş esnek kabloda hangi çip olduğunu bilen var mı? Eski esnek kablom var ama yırtık olduğu için eski yongayı söküp yeni yedek ev düğmesi esnek kablosuna takmayı düşünüyordum. Peki bu hangi çip?

Yorumlar:

Owt'u bulduğunuzda bana haber verin lol

01/27/2018 tarafından Steven Scott

İtibar: 25

Öncelikle merhaba,

Umarım yukarıdaki tüm sorulara benzer şekilde yardımcı olabilirsiniz, bu yüzden burada sormak istediğimi düşündüm:

Başka bir 6S'den (OEM olmayan) başka bir şeridi yedek olarak kullanabilir miyim, ancak mevcut orijinal düğmeyi koruyabilir miyim, düğme kimliği çalışır mı?

Teşekkürler ben

Yorumlar:

Orijinal ana sayfa düğmesini kullandığınız sürece bir sorun görmüyorum.

02/12/2017 tarafından Mushtaq Mahomed

İtibar: 1

Ev düğmenizi değiştirirseniz çalışacaktır ancak ID'ye dokunun çalışmayacaktır.

mesajın indirilmesi hiçbir konu başarısız olmadı

İtibar: 1

İPhone için herhangi bir başka hasar da aynı maliyetle tahmin edilir. Dolayısıyla, tek başına ana ekran için tahmin 169 ABD dolarıdır ancak 'diğer' hasarın 349 ABD doları olduğu tahmin edilmektedir.

Apple Teknik Destek'ten

İtibar: 1

İPhone 5'im kırıldı ve ev düğmem düştü. Ancak ana düğme, kablolarından koptuğu için hala iyi durumda. Orijinal ana sayfa düğmesini kullanarak dokunmatik kimliği yeniden canlandırırken ekranı hala düzeltebilir miyim? Yedek lcd'ye nasıl bağlanır? Bana sorunumla ilgili çekimlerinizi verin lütfen.

Yorumlar:

Iphone 5'in parmak izi sensörü yok, bu yüzden problemi görmüyorum. Ana sayfa düğmesini değiştirdiğinizde kaybolan tek işlev budur. Homwe düğmesi çalışır, yalnızca, CPU ilk kez takıldığında ortaya çıkan bir dinamik parmak izi işlevselliği eklemek için kodun yeniden yazıldığı CPU ile bağlantılı olarak kurulmadıkça parmak izini okuyamaz.

04/10/2019 tarafından Arnold Spence

İtibar: 1

Telefon onarım mağazalarının büyük bir kısmı, ev düğmenizi telefonla eşleştiren bir makineye sahiptir. Apple 80 $ alıyor ve diğer mağazalar da alıyor çünkü Apple satın alabilecekleri makineleri arızalı yapıyor, böylece tamir etmek zorunda kalıyorlar ve bu pahalı.

İtibar: 1

Evet bu mümkün

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Yorumlar:

Bu, zor ve aldatıcı olsa da mümkündür. Bunu başarmanın birkaç yolu var, Biri, varsayılan çalışma ana düğmesini sağlam bırakırken kırık ekranı kaldırmak olacaktır. Diğeri kaldırmayı ve çözmeyi içerir, bu yüzden buna dokunmayacağım

04/10/2019 tarafından Arnold Spence

İtibar: 1

İPhone 6s ana düğmem bozuldu, bu yüzden değiştirmem gerekiyor ve dokunmatik kimliğim çalışmıyor

İtibar: 1

ive burada yapabilen bir araç var, 133 dolara bir tane alabileceğiniz bir bağlantıdır JC V1S V1 LCD Ekran Telefon 11 Pro Max XR XSMAX XS için gerçek ton Onarım Programcısı

İtibar: 1

İPhone 8'im var, dokunmatik kimliği çalışıyor ama ana sayfa düğmesi çalışmıyor, bu yüzden düzeltmenin herhangi bir yolu var mı?

ppalfinger